Vraag

Oproepen mobiel direct doorgeschakeld naar Voicemail

• 6 november 2019
  • 5 reacties
  • 597 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds ik ben overgestapt naar T-mobile Mobiel, gebeurt het regelmatig dat oproepen direct naar Voicemail worden doorgeschakeld, zonder dat bij mij de telefoon overgaat! Ik heb hier geen instellingen voor aangepast! Ik heb een iPhone 7+.

Wat is hier aan te doen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Azwart  Ben je in de gelegenheid om je simkaart in een andere telefoon te testen?

Als de oproepen daar dan ook gelijk naar voicemail gaan kan het zijn dat je een andere simkaart nodig hebt. Heb je geen andere gsm ga dan even langs een TM shop ze hebben daar toestellen genoeg😉 
Blijkt je Sim stuk te zijn kunnen ze gelijk een nieuwe geven🤣

In je account van My-tmobile kan je de voicemail optie uitzetten kijken of dat helpt.

En je kan de rinkeltijd nog aanpassen. 
De rinkeltijd kun je aanpassen naar maximaal 30 seconden. Standaard is deze ingesteld op 20 seconden. aanpassen doe je door onderstaande code in te toetsen en dan op de beltoets te drukken. 

**61*+31624(06-nummer)*11*aantal seconden# (geen 0 voor de 6 )

Let op de * die mag je niet vergeten want dan werkt het niet!

Laat even weten of dit alles helpt.
Succes!

ps. Je 06 gebruiken als inlognaam is niet slim in een openbare community.

De moderators zullen je naam aanpassen.

Dank voor bericht!

Wat wijzigen accountnaam betreft: Hoe doe ik dat of welke naam wordt het dan als de moderators deze aanpassen?
Wat doorschakel-probleem betreft: Ik heb geen ander toestel! Hoe kan ik in mijn T-Mobile-account ook eventueel zelf aanpassingen maken mbt dat doorschakelen?

En wat kan ik eventueel in mijn iPhonetoestel aanpassen?

Reputatie 7
Badge +20

Je kan in je account van My -TMobile bij instellingen je voicemail uitschakelen.

Je naam zullen de moderators aanpassen. De moderators kiezen een naam of je kan er zelf een kiezen post je wens naam dan even hier.

De rinkeltijd moet je in je telefoon aanpassen.

wat mij betreft is dat inloggen in My T-Mobile nogal verwarrend: Het lijkt erop dat ik twee accountnamen heb, één met mijn emailadres en de ander met mijn telefoonr als naam. Kunt u ze beiden weghalen en een nieuwe maken met naam Azwart. bvd

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Azwart 

Ik heb je gebruikersnaam gewijzigd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Reageer