Beantwoord

Opvragen contracten deel 2

• 5 juli 2018
  • 3 reacties
  • 539 Bekeken

Beste T mobile recent heb ik een overzicht gevraagd van mijn oude contracten omdat ik deze niet meer in mijn bezit heb, omdat ik het vermoeden heb in het verleden te veel heb betaald.
Ik heb vandaag een mail gehad van de klantenservice met een overzicht maar geen toestelinformatie die bij de oude abonnementen horen omdat zover ik kan zien 2 met toestel waren.
Nogmaals het verzoek aan t mobile een overzicht te sturen MET TOESTELINFORMATIE !

Bij voorbaat dank,

Met Vriendelijke Groet,

Terry
icon

Beste antwoord door Bas 6 juli 2018, 11:29

Hey Terry,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken in ons systeem. Het overzicht dat wij jou gestuurd hebben, is alles wat wij hebben met betrekking tot informatie over je oude contracten. Wat je voor je toestel hebt betaald, is namelijk niet overal zichtbaar. Bij de zogenoemde 'all-in abonnementen' is niet altijd de splitsing gemaakt in de prijs die je betaalde voor je toestel en voor je servicecontract. Het is wel steeds duidelijk gecommuniceerd wat je vaste maandelijkse kosten waren en wat je daarvoor kreeg.

Hopelijk is hiermee het een en ander verduidelijkt aan het toegezonden overzicht. Alvast een heel goed weekend en geniet lekker van het zonnetje! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey Terry,

Ik ben het direct voor je gaan nakijken in ons systeem. Het overzicht dat wij jou gestuurd hebben, is alles wat wij hebben met betrekking tot informatie over je oude contracten. Wat je voor je toestel hebt betaald, is namelijk niet overal zichtbaar. Bij de zogenoemde 'all-in abonnementen' is niet altijd de splitsing gemaakt in de prijs die je betaalde voor je toestel en voor je servicecontract. Het is wel steeds duidelijk gecommuniceerd wat je vaste maandelijkse kosten waren en wat je daarvoor kreeg.

Hopelijk is hiermee het een en ander verduidelijkt aan het toegezonden overzicht. Alvast een heel goed weekend en geniet lekker van het zonnetje! 😃

Hallo,

Ik zou graag de contracten van al mijn oude abonnementen op willen vragen voor 2019.

Graag zie ik hier hulp bij. :grin:

Mvg

Aylin

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aaylin 

Je kan je contracten heel eenvoudig opvragen via dit formulier. Als je je abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten via ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen. 

Hopelijk kom je hiermee verder. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer