Beantwoord

Opvragen contractgegevens

Beste t mobile ik ben vandaag ingelicht door consumenten claim over m.b.t. tot het "gratis toestel"
Graag zou ik mijn (contract) gegevens van nu en uit het verleden willen ontvangen.
En waarom is over dit onderwerp niet gecommuniceerd met de t mobile klanten ?
icon

Beste antwoord door Sam- 24 juli 2018, 11:00

Hoi Petra,

Leuk om je hier te zien, welkom bij de community!

Ik help je hier graag bij. 🙂 Zou je kunnen aangeven welke contracten (data) je wil inzien of ontvangen en waar je deze voor nodig hebt? Ik wacht je reactie af Petra!
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Lees er steeds meer vragen over in het forum.
Ook ik wil ze opvragen nodig voor consumenten claim.
Werk aan de winkel voor Tmobile☺️
CrisTien ik heb een mail gestuurd ik heb in het verleden deze gegevens geprobeerd op te vragen en toen gaf t mobile aan de toen lopende rechtzaak of recht zaken af te wachten.
Ik verwacht een ontwijkend antwoord op mijn vraag van t mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Er staat een voorbeeldbrief de site van CMC. Ik verwacht geen ontwijkend antw. (Zie andere topics in forum) echter de contracten moeten er nog wel zijn en heb je zo’n contract bij iemand anders afgesloten bijvoorbeeld Mediamarkt dan moet je ze daar opvragen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Terryberry, je hebt een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder!
Hoi David ja saar geef ik akkoord voor.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

@Terryberry; Dankjewel voor je reactie. Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij zullen je contracten opsturen.

@Cristien; Jij ook bedankt! Om het verder overzichtelijk te houden, gaan mijn collega's op Twitter je verder helpen omdat je je vraag daar stelde. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als jullie nog andere vragen hebben, laat het mij weten!
Hi,

@Terryberry; Dankjewel voor je reactie. Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij zullen je contracten opsturen.

@Cristien; Jij ook bedankt! Om het verder overzichtelijk te houden, gaan mijn collega's op Twitter je verder helpen omdat je je vraag daar stelde. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als jullie nog andere vragen hebben, laat het mij weten!

Beste Moderators, Ik zit met hetzelfde het valt niet mee om het op te vragen namelijk.
Ook ik ontvang graag al m'n contracten die ik ooit heb afgesloten voor de desbetreffende claim.
Ik geef hier dan ook toestemming voor om deze naar mijn e-mail te verzenden .

@Debutant Ik vroeg me af of je je informatie al heb ontvangen.

Graag hoor ik het van jullie...

Mvg,

Nick
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nick,

Bedankt voor je verzoek! Ik wil je dan ook graag verder helpen en ervoor zorgen dat jij je contracten krijgt. Het is alleen niet toegestaan om je contract per e-mail op te sturen dus als je akkoord gaat dan worden je contracten per post verstuurd. Ik hoor graag of je akkoord gaat. 🙂
Beste moderators ik heb tot heden nog niks ontvangen per post🔚
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Terryberry,

Ik ben natuurlijk gelijk even voor je gaan kijken hoe het met jouw verzoek staat. Op dit moment staat deze nog open, omdat het erg druk is bij de desbetreffende afdeling. Houd er dus rekening mee dat het nog wel even kan duren, alvorens je hier nieuws over ontvangt. Sorry voor het wachten, maar er wordt hard gewerkt om jouw verzoek zo snel mogelijk te verwerken!

Als er iets is waar wij je, hier op de Community, in de tussentijd bij kunnen helpen, dan horen wij dat graag van je!
Hoi T-Mobile,

Ik zou ook graag mijn contracten willen krijgen is dit mogelijk?
Groetjes
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Petra,

Leuk om je hier te zien, welkom bij de community!

Ik help je hier graag bij. 🙂 Zou je kunnen aangeven welke contracten (data) je wil inzien of ontvangen en waar je deze voor nodig hebt? Ik wacht je reactie af Petra!
Het is niet meer nodig! Bedankt voor de reactie!
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Petra,

Prima hoor, bedankt voor je berichtje! Mocht je verder nog vragen of verzoeken hebben dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer