Beantwoord

opvragen kopie oude contracten

Graag zou ik van u willen weten waar ik een kopie van al mijn T-Mobile contracten kan vinden.
Ik heb ruim een maand een woning brand meegemaakt waarbij al mijn papieren in rook zijn opgegaan.
graag zou ik kopieën van mijn oude contracten terug willen. ziet u daar een mogelijkheid toe.
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 maart 2019, 08:54

Hoi Sveenstra,

Wat heftig dat er een woningbrand is geweest zeg! Ben je zelf helemaal ongedeerd? Ik hoop dat je niet al te veel spullen bent kwijt bent geraakt. 😞 Veel sterkte in elk geval!

Wat betreft de contracten; daar kunnen we natuurlijk ons best voor doen om die voor jou terug te zoeken. Daartoe kun je dit formulier invullen en opsturen. Dan gaan wij ermee aan de slag en komt dat helemaal goed!

Laat je het weten als ik nog meer voor je kan betekenen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sveenstra,

Wat heftig dat er een woningbrand is geweest zeg! Ben je zelf helemaal ongedeerd? Ik hoop dat je niet al te veel spullen bent kwijt bent geraakt. 😞 Veel sterkte in elk geval!

Wat betreft de contracten; daar kunnen we natuurlijk ons best voor doen om die voor jou terug te zoeken. Daartoe kun je dit formulier invullen en opsturen. Dan gaan wij ermee aan de slag en komt dat helemaal goed!

Laat je het weten als ik nog meer voor je kan betekenen?

Reageer