Beantwoord

Opvragen oud contract

• 16 maart 2018
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Beste,

Mijn verzekering vraagt om mijn contract ivm reparatie telefoon.

Contract is volgens mij in 2016 geëxpireerd. Abonnement met LG G4.

Kunt u mij het contract mailen naar het bij u bekende mailadres?

Mvg
icon

Beste antwoord door David 17 maart 2018, 14:08

Hoi S.Atila,

De tip van CrisTien is erg handig, maar in het geval van oudere contracten gaat deze vlieger niet op. Ik heb gelijk voor je nagekeken of wij het contract hebben voor je, maar ik zie dat je het contract in mei 2015 in de T-Shop te Nijmegen hebt afgesloten. Er wordt dan altijd een kopie meegegeven, maar ik begrijp dat je deze niet hebt kunnen vinden?

Contracten in winkels worden in een eigen archief gehouden, maar doorgaans niet meer dan 6 maanden. In sommige gevallen kan je wel mazzel hebben en hebben ze deze langer in het archief zitten, maar dat kunnen ze je alleen in de winkel zelf vertellen. Je kunt dus even binnenlopen en duimen op wat mazzel!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Je kan het contract zelf downloaden in je account onger het kopje ‘Abonnement’
Reputatie 7
Badge +20
Hoi S.Atila,

De tip van CrisTien is erg handig, maar in het geval van oudere contracten gaat deze vlieger niet op. Ik heb gelijk voor je nagekeken of wij het contract hebben voor je, maar ik zie dat je het contract in mei 2015 in de T-Shop te Nijmegen hebt afgesloten. Er wordt dan altijd een kopie meegegeven, maar ik begrijp dat je deze niet hebt kunnen vinden?

Contracten in winkels worden in een eigen archief gehouden, maar doorgaans niet meer dan 6 maanden. In sommige gevallen kan je wel mazzel hebben en hebben ze deze langer in het archief zitten, maar dat kunnen ze je alleen in de winkel zelf vertellen. Je kunt dus even binnenlopen en duimen op wat mazzel!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Goedendag,

Ik wil graag mijn contract van 2015 opvragen. Ivm verhuizing ben ik het kwijt en heb ik het ook niet meer in mijn mailbox.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @gunay39,

Ik heb dit contract voor je opgevraagd en deze zal per post zo spoedig mogelijk jouw kant op komen. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, dan horen we het graag!

Reageer