Beantwoord

Opvragen oude contracten

• 13 maart 2020
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

LS,

Ik zou graag kopieën van mijn oude contracten ontvangen. Telefoonnummer(s) + oude huisadressen kan ik in een prive bericht delen. Alvast bedankt!

Groet,

Niels

icon

Beste antwoord door Evy 13 maart 2020, 11:39

Hi @Nielsdercksen 

Hier help ik je graag mee verder! Je kunt mij een privébericht sturen met de oude 06-nummers, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Nielsdercksen 

Dat kan zeker maar wacht even op de reactie van een Moderator, stuur geen ongevraagde privé berichten naar de moderators want daar zullen ze niet op reageren.

Je kan een reactie van de moderators meestal binnen 24/48 uur verwachten.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Nielsdercksen 

Hier help ik je graag mee verder! Je kunt mij een privébericht sturen met de oude 06-nummers, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :smile:

Hallo, 

graag zou ik mijn oude contracten op willen vragen. De contracten vanaf 2012 tot heden. 

ik hoor graag van jullie, 

Groet 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo, 

graag zou ik mijn oude contracten op willen vragen. De contracten vanaf 2012 tot heden. 

ik hoor graag van jullie, 

Groet 

Rechtzaakje beginnen tegen T-Mobile? Had je beter je administratie op orde moeten houden.

????

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Froukjeliza 

Ik ben direct voor je gaan kijken en er staan 2 contracten in ons systeem die ik je ook heb opgestuurd per e-mail. In ons systeem staan alleen contracten die je direct via ons afsluit. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is.

Reageer