Beantwoord

Opvragen telefoonnummers gesprekken januari 2013 (spoed!)

• 20 januari 2013
  • 1 reactie
  • 1393 Bekeken

Hallo!

Ik zou heel graag een lijst willen ontvangen op opvragen met de telefoonnummers van alle gesprekken die ik in januari 2013 heb gevoerd op mijn mobiele nummer. Inkomend en uitgaand. Hoe kan ik hieraan komen? Ik ben namelijk zo dom geweest het telefoonnummer vergeten te noteren van iemand met wie ik een belangrijke afspraak heb gemaakt. Deze moet gewijzigd worden en nu kan ik diegene niet bereiken. Naam googelen, etc. gaf helaas geen resultaat.

Normaal zou ik even bij mijn 'recente gesprekken' kijken, maar het is al te lang geleden (Apple slaat er 'maar' 100 op). Ook op mijn factuur kijken is geen optie, want die van januari is nog niet rond.

Heeeeeel graag hoor ik snel van iemand die me uit de brand kan helpen!

Mvg,
Frank
icon

Beste antwoord door Tom 21 januari 2013, 12:43

@sjaakspaak Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je het telefoonnummer kwijt bent van iemand waarmee je een belangrijke afspraak hebt gemaakt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om gebelde / ontvangen gesprekken op te vragen, hiervoor moeten we echt het factuur afwachten. Ik vind het jammer dat ik je hier niet verder mee kan helpen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@sjaakspaak Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je het telefoonnummer kwijt bent van iemand waarmee je een belangrijke afspraak hebt gemaakt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om gebelde / ontvangen gesprekken op te vragen, hiervoor moeten we echt het factuur afwachten. Ik vind het jammer dat ik je hier niet verder mee kan helpen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer