Beantwoord

Oud contract kan ik niet openen met wachtwoord

  • 29 maart 2021
  • 6 reacties
  • 30 Bekeken

Ik ben op zoek naar mijn oude contract van 2012, ik heb deze nog versleuteld in de email maar kan deze niet openen, niet met postcode etc. help!!!

icon

Beste antwoord door younique 29 maart 2021, 18:25

het was een compleet ander wachtwoord gelijk contract opgeslagen heb ik het zo wie zo, Tip voor iedereen altijd opslaan of afdrukken en in een mapje

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@younique Werkt Postcode zonder spaties ook niet?

nee helaas ook niet en t-mobile klantenservice kon mij ook niet helpen….

 

Reputatie 7
Badge +20

@younique 

Als het contract nog aanwezig is kunnen de moderators je misschien wel helpen.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten dus je moet wel even geduld hebben. 
Stay safe en een fijne avond! ⭐️

Inmiddels toch kunnen openen yess!! maar toch bedankt voor je reactie!!

Reputatie 7
Badge +20

@younique Wat fijn, meestal lukt het wel als je heel langzaam typt.

En wat goed van je dat je het contract hebt bewaard (doe ik ook altijd)

Groetjes

het was een compleet ander wachtwoord gelijk contract opgeslagen heb ik het zo wie zo, Tip voor iedereen altijd opslaan of afdrukken en in een mapje

Reageer