Vraag

Oud contract opvragen

• 26 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 418 Bekeken

Hallo,

Graag zou ik mijn oude contract willen opvragen (het contract dat ik voor 2017 had afgesloten.)

Hoe zou ik dit het snelst kunnen opvragen en ontvangen (het liefst per mail en anders per post)?

Alvast bedankt en in afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Lesley.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Lesley,

Ik wil je daar graag bij helpen. Wil je het contract van 2015 tot 2017 of 2017 tot 2019? Laat het mij weten en dan maak ik het in orde voor je. 

Hi Hajar,

Graag alle oude contracten vanaf 2010.

De huidige kan ik zelf inzien dus die hoeft niet.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Lesley.

Hi, krijg ik nog reactie? Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi Lesley,

Ik heb je contracten van 2015-2017 en 2017-2019 opgestuurd per post. Deze ontvang je binnen enkele dagen thuis. De contracten voor 2015 zijn afgesloten bij een externe dealer zoals bijvoorbeeld Phonehouse en dus kunnen wij deze contracten niet opvragen. Als je bij een externe dealer verlengt dan ontvangen wij geen kopie van de contractbevestiging; alleen de contractgegevens om het contract te activeren. Je kan je terecht bij de externe dealers hiervoor. 

Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Hi Hajar,

Bedankt voor je reactie, duidelijke uitleg en zal het per post afwachten!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Hi Hajar,

Ik heb de contracten helaas nog steeds niet per post mogen ontvangen.

Zou je dit voor mij kunnen checken danwel alsnog of nogmaals toe kunnen zenden?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lesleytamara 

Ik denk dat er dan iets mis is gegaan, want ze zijn vorige week op de post gedaan. Maar geen zorgen, ik heb ze vandaag opnieuw op de post gedaan dus als het goed is ontvang je ze deze week. Laat je even weten of het goed is gegaan? 

Hoi Hajar,

Nog steeds niets ontvangen. En dat terwijl ik zeker weten nog steeds hetzelfde adres heb, dus ik vind dit een beetje vreemd?

Groetjes

Reageer