Beantwoord

Oude contract opvragen

• 11 mei 2020
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Goedenmiddag,

Ik ben al heel lang klant bij jullie, en ik had ongeveer 3 jaar terug een Samsung galaxy S7 edge contract aangesloten, en ik wil daarvoor de contract hebben als dat mogelijk is. Het gaat om de naam:

Zoulikha ouled el Arbi

Bedankt alvast

icon

Beste antwoord door Hajar 11 mei 2020, 16:19

Hi @Zoulikha1960

Je kan je contracten heel eenvoudig opvragen via dit formulier. Als je je abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten via ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen. 

Hopelijk kom je hiermee verder. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zoulikha1960

Je kan je contracten heel eenvoudig opvragen via dit formulier. Als je je abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten via ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen. 

Hopelijk kom je hiermee verder. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Hi,

Ik heb het bij een externe partij afgesloten, maar die is nou failliet gegaan, hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zoulikha1960 

Als je je contract bij een externe partij hebt afgesloten dan kunnen wij die niet opvragen voor je. Wij hebben alleen contracten die via ons zijn afgesloten. Heb je toevallig geen kopie in je e-mail staan? Ik kan namelijk in dit geval niets meer doen, omdat wij dat contract niet hebben. Excuses voor het ongemak!

Als ik iets anders voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten!

Reageer