Beantwoord

Oude contracten opvragen

• 19 februari 2017
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo,

Ik ben inmiddels al een aantal jaren ( 6 of 😎 klant bij jullie en ik zou graag mijn oude contracten opvragen. ik zie alleen nergens waar ik dat kan doen. Ik heb al mijn contracten online afgesloten bij jullie. IK ben mijn eigen administratie op orde aan het maken en wil ze daarvoor graag hebben.

Met vriendelijke groet,

Daniel van den Berg
icon

Beste antwoord door Issam 19 februari 2017, 18:21

Hallo Daniel,

Welkom op het T-Mobile Forum!

We kijken graag voor je wat er nog beschikbaar is, zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer willen sturen en de ingangsdatum van de contracten waar je de bevestiging van wil ontvangen? Dan kan ik gericht voor je op zoek gaan!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Daniel,

Welkom op het T-Mobile Forum!

We kijken graag voor je wat er nog beschikbaar is, zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer willen sturen en de ingangsdatum van de contracten waar je de bevestiging van wil ontvangen? Dan kan ik gericht voor je op zoek gaan!
Beste medewerkers Klantenservice,

Ik ben op zoek naar mijn oude T-Mobile contracten. Ik ben jarenlang abonnee geweest en nu ik ze wil inzien zijn ze nergens te vinden.
Is er een mogelijkheid om ze terug te zien? Ik heb geen inlog meer op Mijn T-Mobile.

Vriendelijke groeten,

Wijnand S.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wijnand,

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd en reacties kun je ook daar achterlaten.

Aangezien dit topic al zo'n 1,5 jaar oud is gaat dit topic op slot.