Vraag

oude nummer terug

• 3 mei 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Beste medewerkers, deze vraag stel ik namens mijn moeder. Zij zit momenteel met een groot probleem. Zij heeft jaren geleden een abbo bij jullie gehad en met dat telefoonnummer een facebook aagemaakt. Vandaag kon ze zich niet meer inloggen en kwamen we erachter dat het telefoon nummer ook nog eens de oude was. Mijn moeder is online coach/trainer en heeft haar facebook dus nodig om te werken. Is er een mogelijkheid dat wij deze telefoonnummer alsnog terug kunnen krijgen? Als prepaid nummer of nummer wijzigen??

Ik heb geprobeerd de nummer te bellen en te appe. Zonder succes helaas. Nummer is niet meer in gebruik.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GaulaBerkane 

Wat is er precies gebeurd met het nummer? Contract beëindigd zonder nummerbehoud?

In bovenstaande geval is het nummer weer terug naar de oorspronkelijke provider die het nummer uitgaven. Ik weet niet of de moderators hier nog wat aan kunnen doen.

Zijn er geen recovery gegevens ingesteld op het Facebook account zodat het wachtwoord op een alternatieve wijze hersteld kan worden?

In principe blijft het Facebook account gewoon bestaan op het telefoonnummer dat was opgegeven.

Contract is gewoon niet verlengd. Ik heb alles geprobeerd en kom steeds weer terug bij ´sms is verzonden naar´ en dan het 06 nummer.

Enige optie die er nog is, is 06nummer proberen terug te halen:disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +15

@GaulaBerkane 

Als je niet verlengt loopt je contract gewoon door als maandelijks opzegbaar, als je het My T-mobile account nog hebt kijk dan eens wat daar staat en de simkaart heb je nog?

Reageer