overige kosten door sms dienst die niet door ons gemaakt zijn

• 29 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 460 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Op de rekening van mijn dochter staan sms diensten die niet door haar gemaakt zijn

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Mokka01

Ik snap dat je hier meer duidelijkheid over wilt en hiermee help ik je graag verder! Je kunt via de factuur betalen voor diensten van derde partijen. Sms-diensten, mobiele betalingen of een App-aankoop zijn hier voorbeelden van. In het volgende community-topic vind je alle info en achtergrond terug die je nodig hebt over dit onderwerp: https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-mobiele-internetdiensten-ftmsc-betalen-via-je-factuur-307787.

Je vindt daar ook hoe je meer informatie kunt opvragen over de betreffende dienst én hoe je ze heel eenvoudig kunt blokkeren via My T-Mobile. Wanneer de kosten volgens jou niet terecht zijn, kunnen we dit voor je onderzoeken bij de aanbieder van de dienst. Ook die informatie vind je terug in het Community-topic. Zeker de moeite waard om door te nemen dus!

Laat je weten of alles helemaal duidelijk is zo?
Ja ik weet hoe het werkt, alles staat geblokkeerd, dus ik wil graag een onderzoek
Reputatie 2
Badge +1
Hi @Mokka01 ,

Goed dat alles geblokkeerd staat, zo kan dit in de toekomst niet meer voorkomen. Als je even inlogt op je My T-Mobile account dan kun je hier het onderzoeksformulier invullen. Wij starten vervolgens een onderzoek op om de in rekening gebrachte kosten te onderzoeken. Wij hebben gemiddeld twee weken nodig voor ons onderzoek, daarna nemen we schriftelijk of telefonisch contact met je op over de uitkomst. Laat je even weten of het zo gaat lukken?

Reageer