Beantwoord

Overige kosten voor aankoop in spel

• 15 augustus 2017
  • 13 reacties
  • 223 Bekeken

Ik had perongeluk op iets geklikt waardoor er overige kosten op mn T-mobile verbuikstatus is gekomen. Ik heb het al geannuleerd bij de (app) waarin het gebeurd is en hij is goed gekeurd alleen hij gaat niet van de overige kosten weg, hoe zit dit nou?
icon

Beste antwoord door David 15 augustus 2017, 15:54

Hoi Gilon,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik zie dat er op 14 augustus 2 in-game aankopen zijn gedaan, per stuk kostten deze €10,99. Deze zijn allebei al verwerkt bij ons en komen daardoor dan ook op jouw My T-Mobile bij de overige kosten te staan. Ik weet verder niet precies welk spel dit is en hoe het werkt als je eventueel annuleert, maar de aankoop is bij ons in ieder geval doorgegeven en verwerkt. Het kan zijn dat een eventuele annulering er nog achteraan komt, maar daar is de aanbieder van het spel dan uiteindelijk verantwoordelijk voor. Als het na 48 uur niet aangepast is, dan zou ik je aan willen raden om contact op te nemen met de aanbieder van het spel om aan te geven dat de annulering van de aankoop niet goed is doorgegeven. Wellicht kunnen zij dit dan alsnog rechttrekken!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Gilon,

Dat is goed nieuws! 😃 Namens het team: Graag gedaan!
Hallo David, Muberra en Hajar

Ik wil nog even zeggen dat voor deze maand de factuur de overige kosten op staan, daarbij staat er dat het een terug gave is en er dus geen kosten in rekening zijn gebracht.

Ik wilde daarom ook jullie heel erg bedanken voor jullie hulp en snelle reacties.

Met vriendelijke groet,
Gilon
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gilon.

Als de annulering wel goed is gegaan dan verwacht ik dat de overige kosten bij ons ook zullen verdwijnen. Ik wil je in ieder geval adviseren om het onderzoeksformulier in te vullen. Mochten de extra kosten namelijk toch verwerkt worden in je factuur dan is er een grote kans dat je het bedrag terugkrijgt van ons. Houd daarom je factuur in de gaten en vul het formulier in.

Houd je ons ook op de hoogte? Mocht er iets zijn dan helpen we je graag verder.
Hallo,

Even snel met een kleine update: op mn google payments staat dat er (al) een teruggave wordt gedaan, nou denk ik dat dat van mijn overige kosten wordt verwijderd? Google zegt namelijk dat het nu afhankelijk is van m'n provider, dus in dit geval T-Mobile.

Met vriendelijke groet,
Gilon
Hallo Muberra,

Ole heel erg bedankt voor het helpen, ook aan david. En dan wens ik jouw ook een fijn weekend!
Reputatie 4
Hi Gilon,

Om eerlijk te zijn durf ik daar geen antwoord op te geven. Daar heb ik nu nog geen inzicht in, want de factuur wordt pas na 11 september opgemaakt. Het beste wat je kunt doen is de factuur van september afwachten. Als je ziet dat de kosten wel in rekening zijn gebracht, kan je proberen om dat formulier in te vullen. Staan er geen kosten op? Dan is dat mooi meegenomen en hoef je lekker niks te doen. :D

Houd het even in de gaten en als wij je ergens anders bij kunnen helpen, trek dan aan de bel. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Hallo Muberra,

Heel erg bedankt voor deze informatie nu weet ik hoe het zit😄. Ik heb gezien dat er in de game (clash royale) de 2 aan kopen die ik had gedaan (gems) weg zijn gehaald dus ik denk dat ze er mee bezig zijn geweest, denkt u dat nu voor de factuur van september de kosten niet in rekening worden gebracht?
Reputatie 4
Hi Gilon,

Ik zal je meer informatie geven!

De laatste 2 Clash Royale aankopen zijn van 14 augustus en jouw laatste factuur is rond de 11e van de maand opgemaakt. Dit heeft te maken met jouw tegoeddatum. Je krijgt altijd op de 11e van de maand jouw nieuwe tegoed en vlak na die datum wordt de factuur opgesteld in ons systeem. Dus dat heeft de kosten van de 2 aankopen van de 14e net gekruist. Dat betekent dat als er kosten in rekening worden gebracht, dat het dan op de factuur van september te zien zal zijn. Dus mijn advies is om de factuur van september af te wachten, dan is er meer duidelijkheid. Maar je kunt natuurlijk wel ondertussen navraag doen bij de aanbieder of de annulering echt is gelukt.

Verder kan je een kijkje nemen in dit handige topic, waarin wij alle informatie geven over betaalde contentdiensten. Hierin staan ook de stappen uitgelegd over hoe je een onderzoekformulier kunt invullen voor de gemaakte kosten. We kunnen je niks garanderen, maar nooit geschoten is altijd mis! Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. :)

Ik hoop dat je blij bent met onze hulp. Als je nog vragen hebt of je komt er niet uit, dan weet je ons te vinden. Wij staan voor je klaar Gilon! 🆒
Ik heb zojuist deze maand factuur binnengekregen en de overige kosten staan er niet bij. Betekent dit dat de annulering is afgehandeld? 😁
Hallo david,

Ja zij zeiden dat het geregeld werd en de kosten terug betaald zouden worden, maar ik denk dat ze niet hellemaal begrepen dat het via een factuur gingen dus had ik nog een berricht gestuurd. Want het is wel mogelijk om de kosten van de factuur af te halen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gilon,

Op dit moment hebben we nog steeds dezelfde 2 aankopen van Clash Royale doorgekregen, die op de factuur worden betaald. Er is geen andere aankoop meer toegevoegd sinds 14 augustus. Als er nog een derde aankoop is gedaan, dan kan het zo zijn dat het even duurt voor dit verwerkt is en zichtbaar wordt op My T-Mobile. Had je ook al contact opgenomen met de aanbieder?
Hallo David,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb net gezien dat in de app (clash royale) een van de functies die ik perongeluk gekocht heb verwijderd is. Nu denk ik dat jullie die ook binnen hebben gekregen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gilon,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik zie dat er op 14 augustus 2 in-game aankopen zijn gedaan, per stuk kostten deze €10,99. Deze zijn allebei al verwerkt bij ons en komen daardoor dan ook op jouw My T-Mobile bij de overige kosten te staan. Ik weet verder niet precies welk spel dit is en hoe het werkt als je eventueel annuleert, maar de aankoop is bij ons in ieder geval doorgegeven en verwerkt. Het kan zijn dat een eventuele annulering er nog achteraan komt, maar daar is de aanbieder van het spel dan uiteindelijk verantwoordelijk voor. Als het na 48 uur niet aangepast is, dan zou ik je aan willen raden om contact op te nemen met de aanbieder van het spel om aan te geven dat de annulering van de aankoop niet goed is doorgegeven. Wellicht kunnen zij dit dan alsnog rechttrekken!

Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer