Vraag

Overstappen voor eSim?

• 13 december 2019
  • 9 reacties
  • 197 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Ik overweeg naar TMobile over te stappen om gebruik te kunnen maken van eSim. ik heb een iPhone Xr met een abbo waarmee ik overstap en een zakelijk nummer van KPN die ik ook op mijn iPhone wil gebruiken. Wat kan ik exact verwachten kwa functionaliteit mbt sms, imessage, whatsapp, telefoon, voicemail, facetime, etc.?

mvg

9 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @dftba 

Als je alles in orde hebt bij KPN dan kun je je bestelling plaatsen met nummerbehoud indien je dit wilt.

Een Esim heeft dezelfde functie als een fysieke simkaart je zult dus gewoon een goede ervaring hebben met alles, T-mobile is het best bekroonde netwerk van Nederland.

Mocht je nog vragen hebben dan kan je ze hier kwijt of je kunt bellen met de klantenservice op 06 2400 1200.

@Waqqas, dus ik kan dan vanaf mijn iPhone met 2 nummers sms verzenden en ontvangen? 
met 2 nummers imessage versturen en ontvangen?

met 2 nummers whatsappjes versturen en ontvangen? 
, telefoon, voicemail, facetime, etc.?

Ik ben via al deze wegen op 2 nummers tegelijk bereikbaar? 

bedankt voor de reply

mvg

Reputatie 7
Badge +20

@dftba Welkom in de community, na de juiste uitleg van @Waqqas kan je eventueel hier  FAQ eSim uitleg extra vragen stellen en lezen wat gebruikers er van vinden. 
Veel succes en fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +13

@dftba 

Dat klopt. Met Esim blijft je simkaart sleuf leeg voor een andere simkaart,hiervan kun je ook gewoon gebruik van blijven maken dus je toestel werkt dan als dual sim.

Top. Kunnen jullie mii (laten) mailen met een bod en een bevestiging op mijn vragen? Als ieder van mijn vragen met ‘Ja’ beantwoorden? 

ik moet mijn oude abonnement hiervoor afkopen, dus een mooi bod zou fijn zijn.

u heeft mijn gegevens. 

ps: het contactformulier op jullie website geeft bij iedere poging een “Er is iets fout gegaan, ga terug naar stap 3”

mvg

Reputatie 7
Badge +20

@dftba Al de aanbiedingen staan online op de Site Of ga even langs een TM-winkel daar kunnen ze je verder helpen en uitleg geven over eSim en de contracten en het eventueel gelijk voor je in order maken.👍🏻

Groetjes

Ik zoek eigenlijk een andere manier van contact. Gebrek aan aaneengesloten lang moment om hier mee bezig te zijn snap je.
Waarom hebben jullie een forum dat jullie aanwijzen als er vragen zijn maar is jullie antwoord: doe het zelf, ga langs een winkel, verwacht niet dat iemand je vragen gericht beantwoordt? 

heeft u anders een e-mailadres voor mij?

jullie contactformulier werkt namelijk niet, daarom werd het forum aangedragen. 

mijn vragen hebben geen haast, ik zoek gewoon een volledig antwoord. 

mvg

Reputatie 7
Badge +20

@dftba Dt is een klant helpt klant community.

De moderators kunnen je ook verder helpen.

Ze reageren binnen de 24/48 uur op volgorde van binnenkomst van de vragen.

Je moet dus nog even geduld hebben, maar ze kunnen je zeker helpen.

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +20

Wat kan ik exact verwachten kwa functionaliteit mbt sms, imessage, whatsapp, telefoon, voicemail, facetime, etc.?

Alles werk bij mij perfect. Op iPad Pro en iPhone XS Max. Nog nooit klachten gehad!

Reageer