Beantwoord

Pak snel het laatste cadeau uit | Unlimited Winter Moments

• 18 december 2019
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Goedemorgen,

Heb net mail gekregen van Ullimited Winter Moments pak snel het laatste cadeau uit. Maar heb nooit de voorgaande mails nooit ontvangen. Dit vindt ik wel heel gek want sta gewoon ingeschreven. Hoe kan dit en is het mogelijk dat ik alsnog de voorgaande mailtjes krijg. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 18 december 2019, 12:20

Goedemiddag @Harriët B Welkom in de community van T-Mobile.

Wat jammer dat je de vorige cadeautjes hebt gemist. Zijn de mails soms in je spambox terecht gekomen?

Gelukkig kan je nu wel gebruik maken van het derde en laatste cadeautje.

Lees hier de voorwaarden

Ik heb geen mail ontvangen. Kan ik wel Unlimited Winter Moments cadeaus ontvangen?

De Unlimited Winter Moments campagne is voor alle mobiele T-Mobile klanten, met uitzondering van Prepaid en zakelijke klanten.

Heb je geen mail ontvangen? Dan komt dit waarschijnlijk omdat je hebt aangegeven dat je geen nieuwsbrieven van ons wilt ontvangen.

Wil je tóch meedoen aan deze actie? Vul dan het formulier in op deze pagina. Je ontvangt dan de eerstvolgende mail uit de campagne. Je hebt geen recht op misgelopen cadeaumails en ontvangt deze niet achteraf. Meld je dus zo snel mogelijk aan! :)

Groetjes! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Harriët B Welkom in de community van T-Mobile.

Wat jammer dat je de vorige cadeautjes hebt gemist. Zijn de mails soms in je spambox terecht gekomen?

Gelukkig kan je nu wel gebruik maken van het derde en laatste cadeautje.

Lees hier de voorwaarden

Ik heb geen mail ontvangen. Kan ik wel Unlimited Winter Moments cadeaus ontvangen?

De Unlimited Winter Moments campagne is voor alle mobiele T-Mobile klanten, met uitzondering van Prepaid en zakelijke klanten.

Heb je geen mail ontvangen? Dan komt dit waarschijnlijk omdat je hebt aangegeven dat je geen nieuwsbrieven van ons wilt ontvangen.

Wil je tóch meedoen aan deze actie? Vul dan het formulier in op deze pagina. Je ontvangt dan de eerstvolgende mail uit de campagne. Je hebt geen recht op misgelopen cadeaumails en ontvangt deze niet achteraf. Meld je dus zo snel mogelijk aan! :)

Groetjes! 

Reageer