Beantwoord

Papieren facturen uitzetten

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-Mobile,

Ik ben zakelijke klant, en wil zou graag geen papieren facturen meer ontvangen. Ik kan nergens vinden waar ik dit kan regelen.

Alvast bedankt,
Dorotea Pace
icon

Beste antwoord door Hajar 21 oktober 2018, 11:54

Hi Dorotea,

Dankjewel voor je vraag op het forum. Folkert ook bedankt voor het meedenken! :)

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en heb papieren factuur uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste Dorotea,

Ik weet niet of dat ook voor zakelijk geldt maar waarschijnlijk kan ook jij dat gewoon uitzetten in Mijn T-Mobile. Zo niet dan even wachten op een moderator, het is wel weekend nu, kan iets langer duren.

Graag niet je 06 nummer als gebruikersnaam kiezen, dit is een openbaar forum, een moderator of klant-expert zal het binnenkort wijzigen.

Groet, Folkert
Hi Folkert,

Bedankt. Er is inderdaad iets fout gegaan met mijn gebruikersnaam, maar het lukt me niet om dat te wijzigen of deze bericht te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +16
Klopt, alleen een moderator kan dat.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Dorotea,

Dankjewel voor je vraag op het forum. Folkert ook bedankt voor het meedenken! :)

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en heb papieren factuur uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer