Beantwoord

Papieren factuur stopzetten.

• 14 januari 2021
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn papieren factuur stopzetten. Alleen kan ik geen mogelijkheid vinden om dit zelf te doen op de website. Graag zsm stopzetten aub. Bij voorbaat dank. Gr. Pieter

icon

Beste antwoord door CrisTien 14 januari 2021, 12:59

Hallo @Peety37  Is dit je eigen account dan kan je het stopzetten in my T-Mobile. Onder de optie “betaal gegevens en facturen instellingen.

is het een zaken account dan moet de eigenaar het stop zetten.

Hopelijk lukt het zo! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Peety37  Is dit je eigen account dan kan je het stopzetten in my T-Mobile. Onder de optie “betaal gegevens en facturen instellingen.

is het een zaken account dan moet de eigenaar het stop zetten.

Hopelijk lukt het zo! 

Beste mensen van T-Mobile ik ben al tig jaar een gebruiker van T-Mobile maar voor het eerst hier in deze community en ik zie dat er mensen zijn die al jaren klagen over de papieren factuur. Waarom wordt er niet naar de wensen van deze klanten gekeken. Er zijn bedrijven die allang geen papieren factuur meer versturen vanuit het oogpunt milieu, kosten, en gemak. Vanuit klantvriendelijkheid wil de klant de optie hebben om te kiezen, wil ik wel of niet een papieren factuur en dan kan ik begrijpen als daar kosten aan verbonden kunnen zijn maar in deze digitale tijdperk moet je ook de keuze kunnen hebben om het digitaal door gestuurd te kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet, stikosta.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @stikosta

Dank voor de feedback! Het is ook zeker mogelijk om je factuur enkel digitaal te ontvangen, via My T-Mobile, maar we bieden ook nog de optie om de factuur op papier op te sturen voor wie hier behoefte aan heeft. We laten de keus dus volledig aan onze klanten. :thumbsup:

Ik wil graag reageren door te zeggen dat ik de tijd heb genomen om mijn verhaal op te schrijven en jaren lid ben en tig keer heb geprobeerd om op een andere manier mijn factuur te krijgen en te betalen zonder automatische incasso, zonder extra kosten en dan wordt mij simpel vertelt dat het wel kan.

Dan zou ik graag willen dat mij dat stap voor stap wordt uitgelegd want dan weet ik niet wat ik al die jaren zo aan het doen ben geweest, al die jaren onnodig kosten heb betaald wat onnodig was geweest dus?

Reageer