Beantwoord

PayInfo

  • 29 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1739 Bekeken

Gisteren een sms ontvangen van een dienst die ik niet ken, er zijn ook al kosten in rekening gebracht. Ik heb niets afgesloten, dus waarom brengt Tmobile dit in rekening en hoe kan ik mijn geld terug krijgen.




Je maakt gebruik van abonnement Lifesuite, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar https://is.gd/u79xpi of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl.
icon

Beste antwoord door Folkert 29 oktober 2018, 18:35

Hoi,

Stel eerst een blokkade in op betaaldiensten in je Mijn T-Mobile.
Zie Gegevens & Instellingen, Blokkades, Betalen via Factuur, Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC).

Ga naar https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur om een aanvraag in te dienen om de volgens jou onterecht betaalde kosten voor premium sms diensten terug te vragen.

Kijk sowieso ook op payinfo.nl of je daar nog iets moet verwijderen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi,

Stel eerst een blokkade in op betaaldiensten in je Mijn T-Mobile.
Zie Gegevens & Instellingen, Blokkades, Betalen via Factuur, Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC).

Ga naar https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur om een aanvraag in te dienen om de volgens jou onterecht betaalde kosten voor premium sms diensten terug te vragen.

Kijk sowieso ook op payinfo.nl of je daar nog iets moet verwijderen.

Groet, Folkert

Reageer