Beantwoord

Payinfo

• 12 februari 2019
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Vandaag een sms gekregen van gameplaneet(geen idee hoe ik me hiervoor heb aangemeld)
inmiddels 5 euro bij extra kosten op mijn tmobile. Gebeld met klantenservice, blokkades zijn doorgevoerd voor betaalde diensten maar ik kan dus niets stopzetten bij payinfo omdat er staat dat er geen transacties bekend zijn.. kan ik er wel vanuit gaan dat kosten nu stoppen zoals medewerker mij beloofde.. ik lees overal terug dat je je MOET afmelden bij payinfo😒
icon

Beste antwoord door Folkert 12 februari 2019, 13:59

Je bent echt niet de enige die dit overkomt. In dit speciale topic kun je vinden hoe je van deze ellende afkomt en hoe je je geld terug kunt vragen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Je bent echt niet de enige die dit overkomt. In dit speciale topic kun je vinden hoe je van deze ellende afkomt en hoe je je geld terug kunt vragen.

Groet, Folkert
ja dank je allemaal al gelezen, maar dat is mn vraag niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eva,

Als je een blokkade hebt voor betaalde diensten dan kun je sowieso geen kosten meer maken aan deze diensten. Dus geen zorgen, ik verwacht dat het nu in orde is. Mocht je in de toekomst toch nog kosten voor betaalde diensten zien, terwijl je een blokkade hebt, laat het ons dan direct weten!
Las dat als je je niet afmeld voor het abonnement het door blijft lopen..
ik hoop dan maar dat t goed komt! Erg bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +18
Las dat als je je niet afmeld voor het abonnement het door blijft lopen..
ik hoop dan maar dat t goed komt! Erg bedankt voor je reactie!

Zelfs al zou dat zo zijn dan worden alle betalingen door T-Mobile geblokkeerd. Ik begrijp dat je liever niet jouw telefoonnummer wilt intoetsen op de payinfo website.
jawel gedaan maar er staat dan dat er geen betalingen zijn geregistreerd, er valt niets af te melden... maar betaling wel te zien op mytmobile na dat ik sms ontving
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eva79,

Geen zorgen, er zouden geen verdere kosten moeten kunnen komen hoor! En mocht dat tóch om een gekke reden het geval zijn, geef dan gerust een gil en dan gaan wij er verder voor je achteraan!

Reageer