Beantwoord

PayInfo afmelden

Plots kreeg ik vanmorgen na wat browsen op internet een sms van PayInfo dat ik een abonnement heb afgesloten voor 5 euro per week voor unlimited video acess.. Als ik vervolgens naar de website van PayInfo ga dan krijg ik een witscherm en dus geen mogelijkheid mij af te melden.. Na wat googlen maak ik me nu wel grote zorgen dat ik straks een hele hoge telefoonrekening krijg. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Thalina 24 april 2017, 11:18

We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bekeken, vandaar even een update. We hebben een algemeen topic lopen over FTMSC betaling (mobiele betaling) en SMS diensten. Daar vind je alle informatie, ook over Payinfo. Als je vragen hebt, kun je die stellen in dit algemene topic. We helpen je daar graag verder!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

156 reacties

Reputatie 5
@Fabian_

Het afmelden van een payinfo abonnement kan alleen via een laptop of PC. je dient naar de Payinfo website te gaan en daar het desbetreffende telefoonnummer in te geven. Vervolgens krijg je een sms met een code die je dient in te voeren om eventuele actieve abonnementen te kunnen inzien en afmelden. 🙂
ik heb hetzelfde probleem met funnytime en wil afmelden via payinfo via lap top. Website is ook daar niet beschikbaar! Hoe kan ik me afmelden hiervoor.
Reputatie 5
@roger123

Wat raar dat de website bij jou niet werkt, ik ervaar hier persoonlijk geen problemen mee in Google Chrome. Kun je aangeven wat voor een browser je gebruikt en via welke link je de website probeert te bereiken?
ha daar heb ik dus ook last van ineens sms zonder iets te doen van funnytv ofzo iets :s €5 pw en moest dan naar.payinfo gaan zowel mobiel als gewone pc hielp niet...heb uit eindelijk alles laten.blokkeren via tmobile zelf in de hoop dat dat helpt...ga t zien op me aankomende rekening (denk haast dat het niet.geholpen heeft) die is nu €80 wat normaal eerst tegen.de €60 ongeveer was....
Reputatie 5
@JackieD

Wat vervelend dat je de desbetreffende dienst niet hebt kunnen afmelden via de website. Ik zie op de laatste factuur overigens geen kosten meer die zijn gemaakt aan mobiele betalingen en ga er dan ook vanuit het probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan verneem ik dit graag van je. 🙂
Reputatie 2
Hoe kom ik van payinfo.nl af. Ik vul een enquete in van t-mobile. Als ik hem invul kan ik een ipad winnen en dan zit ik ineens vast aan payinfo. Dom had niet op akkoord moeten drukken maar ging uit van het enquete verhaal. Heb op de enquete nog ingevuld dat ik t-mobile misschien zou adviseren aan vrienden en bekenden. NIet meer dus. De site van payinfo krijg ik noch op mijn laptop noch op mijn mobiel. Ik heb inmiddels een sms dat ik een abonnement heb op Quistos.NL ad 5 euro per week. Wat moet ik doen. Jojanneke
Reputatie 6
Hoi jojannek,
ik heb je per direct afgemeld bij de betreffende aanbieder voor dit abonnement. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Kan je aangeven hoe je op de betreffende enquete kwam? Met meer info kunnen we dit verder uitzoeken.
Reputatie 2
Bedankt voor het afmelden. Ik weet niet meer hoe ik er kwam. Ik zat dacht ik op facebook en bij doorklikken naar foto's kwam de enquete tevoorschijn. Het vervelende is dat er na een aantal vragen over t-mobile stond: "nog een laatste vraag". Daardoor ga je automatisch door. Het blijft stom van mij dat ik op akkoord klik maar ik was helemaal niet voorbereid op het feit dat de laatste vraag blijkbaar over dit abonnement ging. Als ik de enquete nog een keer tegenkom zal ik het melden.
Jojanneke
Reputatie 2
Raymond schreef:

Hoi jojannek,
ik heb je per direct afgemeld bij de betreffende aanbieder voor dit abonnement. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Kan je aangeven hoe je op de betreffende enquete kwam? Met meer info kunnen we dit verder uitzoeken.

Mij is hetzelfde overkomen, na enquete T mobile. Ik ben daar terecht gekomen via Tunein.
Kan je mij ook afmelden?
Rob
Reputatie 2
Kan er ook geblokkeerd worden, zodat mij dit nooit meer kan gebeuren?
Raymond schreef:

Hoi https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jojannek-173919/",

Mij is ook hetzelfde overkomen, nadat ik bij de tvgids app een add verscheen en ik zonder te lezen doorklikte en dus meteen lid was voor 5,- p/w
Zou je mij ook kunnen ook afmelden svp?
mvg Marvelleous74
Ik heb zojuist zelfde ervaring. Denk een T-Mobile enquete in te vullen en zit opeens aan een Quistos abo vast.
Heb via de link in één van de vorige berichtjes in deze caht  mn afmelding kunnen doen.

MAAR
T-mobile hoe kan het dat ik denk jullie helpen en vervolgens "beloond"  wordt met een abo dat ik absoluut niet wil en dat me en moeite en € 5 kost om vanaf te komen.

Volkomen onacceptabel!

Ik weet niet hoe de billing loopt maar stel voor dat jullie héééél snel in actie komen. Dit zijn Radar waardige praktijken. Als dit niet netjes wordt opgelost weet ik wel wat mijn volgende stap is.
Reputatie 5
@stovagrasa @Marvelleous74 @Sherpa

Erg vervelend dat dit is gebeurt. Ik heb bij jullie allemaal €5,- gecrediteerd voor de kosten die zijn gemaakt. Ook zie ik dat ondertussen bij jullie allemaal de dienst uit is gezet. Excuses voor het ongemak en bedankt voor de melding.
Hallo t mobile moderator. Ik heb zojuist ook hetzelfde probleem ervaren met quistos.nl / payinfo. Wordt hier niet vrolijk van dat er middels een nep enquete je plots vast zit aan een 5 euro abonnement . Via een voorgestelde website payinfo lees je dan dat je met vragen bij tmobile terecht kan. Lijkt me raar dat een nep enquete klacht via t mobile wordt opgelost. Lijkt er haast op dat t mobile hier zelf achter zit. Kun je me antwoorden of t mobile een verband heeft met quistos.nl? Ik kon me afmelden echter vrees wel dat 1 klik me 5 € heeft gekost. Ik mag toch hopen dat tmobile haar klanten beschermd en hier actie op onderneemt....ik vermoed van niet...wat dan ook wel weer genoeg zegt over de service van t mobile. Ik hoop dat een antwoord van t mobile dit ontkracht....verras me
Beste Moderator...

Allereerst moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben geraakt in de diensten / service van T-mobile. Maar goed, dat even buiten beschouwing gelaten...
Ik kreeg van de week een smsje van Payinfo, waarin stond dat ik me voor een abonnement zou hebben aangesloten, waarbij er WEKELIJKS 4,50 abonnementskosten gerekend worden. Ik heb direct actie ondernomen, en het abonnement stopgezet. In het smsje stond dat je wekelijks dat bedrag betaalde, maar toen ik de specificatie ervan bekeek zag ik dat ik wel een paar keer in de week 4,50 moet betalen voor iets waarvan ik niet weet waarvan het is en wat dus betekend dat ik gewoon keihard word voorgelogen. Graag wil ik de zekerheid  dat dit niet meer gaat gebeuren, en het abonnement als ook misschien nog andere abonnementen??? echt gestopt zijn!

Wat ik verder van je wil weten is het volgende:
Als T-mobile je een factuur stuurt waarop elke maand weer te zien is dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel, je hen vervolgens belt en er  dan niet kan worden gezegd waar dit van is.... hoe kan het dan dat T-mobile dit wel factureerd. Zij moeten mij daarbij toch uit kunnen leggen waar dit door komt?
Verder heb ik enkele maanden geleden een rekening gekregen die enorm hoog was (340,16) waarbij er het volgende staat:

Gebruikskosten buiten bundel Bel en SMS
- 701:40 minuten binnen Nederland---------- Euro: 202,44
- 38:32 minuten servicenummers----------Euro: 33,08
- 8 Diensten mobiel internet----------30,24

Dit betekend dat ik voor 265,00 zou hebben gebeld en internetdiensten etc. zou hebben gebruikt die niet binnen de bundel vallen!!! Ik heb al meerdere keren hoge rekening gehad en ook zeker mijn vraagtekens gehad, maar toen ik deze rekening zag had ik die zeker!

Graag wil ik alsnog een specificatie hebben van alle gebelde nummers die zijn gemaakt in de maanden juni en juli.
Ook wil ik geen mobiele internetdiensten meer op mijn rekening zien komen.

Ik hoop hier spoedig antwoord op te krijgen van u!

Dank alvast!
Reputatie 6
@Teleurgesteld!,
Via smsdienstenfilter kun je je afmelden voor betaalde sms diensten. Het bellen van betaalde servicenummers kun je blokkeren door een verzoek te sturen naar T-Mobile.
Reputatie 2

@stovagrasa @Marvelleous74 @Sherpa

Erg vervelend dat dit is gebeurt. Ik heb bij jullie allemaal €5,- gecrediteerd voor de kosten die zijn gemaakt. Ook zie ik dat ondertussen bij jullie allemaal de dienst uit is gezet. Excuses voor het ongemak en bedankt voor de melding.

Heb je bij mij ook  euro gecrediteerd. Ik zie het niet op de rekening. Jojanneke
Help! Heb hetzelfde probleem als bovenstaande! Bij een spelletje te snel ergens op 'Ok' gedrukt. Kan ik hier aub ook voor afgemeld worden? Vind niet dat dit zomaar moet kunnen!
Alvast bedankt!
Reputatie 2
je bent altijd zelf nog verantwoordelijk hiervoor ,behalve onder de 16 jaar  dan zijn je ouders dat
Vanochtend is bij mij hetzelfde gebeurd als velen voor mij zo te lezen.
Ik keek op de app OV-Chipinfo om te kijken wat er nog opstond.
Eronder stond opeens een balkje zoals bij facebook dat je berichten hebt.
Nou verder hoef ik dus niet te vertellen, ook ik ben erin gestonken.
Opeens een sms dat ik een abonnement heb van 5,00 euro per week op Quistos NL.
Ik heb een mail gestuurd met opzegging naar [email]nl@quistos.com[/email]
Denken jullie dat ik er dan vanaf ben?
Alvast heel erg bedankt alvast voor het meedenken.
Kan ik afgemeld worden van payinfo was een spel aan het spelen kreeg een melding met Gratis bericht: je maakt gebruik van abonnement FunnyTV, de kosten zijn € 5,00/Week, unlimited/video(s). Ga naar http://funnytime.nl/funnytvlps. Info:www.payinfo.nl kan iemand mij aub helpen
Hallo ik zit met een probleem, vanmorgen keek ik op mijn telefoon naar de tv gids en kwam een enquete in beeld met vragen over of je tevreden was met je provider, je kon een iPhone 5 winnen en ik dacht oké ik reageer, dus nooit meer, kreeg een sms dat ik voor 5 euro per week ergens aan verbonden was, quistos. Dit wil ik niet en ben naar de site van payinfo gegaan en daar op annuleer gedrukt, weet alleen niet of dit echt helpt, want ik kan blijven drukken en krijg geen melding dat dit abonnement is geannuleerd
Ik heb hier hetzelfde probleem. Dochter heeft meegedaan met de enquete en er is vervolgens een abonnement van 5 euro per week afgesloten door Quistos. Mijn dochter heeft dit nit doorgehad en ik heb nu vanaf 16 oktober 5 euro per maand betaald! Heb het gisteren pas af kunnen zeggen, dus er zijn een hoop extra kosten door tmobile gefactureerd aan ons!! Als je t mobile belt, kom je bij een antwoordapperaat terecht en moet je vervolgens naar een andere site (www.mijnmobielebetalingen.nl) doorgestuurd. Wat een zeer duidelijke site is, maar hopelijk zit ik nu niet weer aan andere dingen of abonnementen vast. Hier zag ik dat er buiten Quistos nog een abonnement afgesloten is van Optmus mobil GmBH of zoiets... van 10 euro!!! Ik snap hier niks van en iedereen doet of zijn neus bloed!! Heel fijn deze extra kosten!!
Ook ik heb de fout gemaakt met de enquete en betaal nu iedere week 5 euro voor niets. Had het niet door, dom dom. Ik heb me getracht af te melden en hoop dat dat gelukt is. Waar kan ik zien of dit inderdaad gelukt is? Ik heb geen zin in hoge rekeningen.
Ik kreeg spontaan een bericht van een dienst onbekend blijkbaar gesteund door t mobile. Quistos. groen met mihoe het met mij ging sportegroen met mij geven ze worden groen met mij gevens ze worden omgegaan.