Beantwoord

PayInfo afmelden

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

156 reacties

Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik sinds januari 2014 5 euro per week heb betaald voor Mplay-Quiz! Reken maar uit hoeveel geld me dat heeft gekost. Doordat alle facturen digitaal staan en de kosten automatisch worden afgeschreven was het me niet eerder opgevallen. Nu pas zie ik dat deze extra kosten een verdubbeling zijn geweest van mijn abonnementskosten. Ik heb me direct afgemeld en een formulier voor onderzoek naar t mobile gestuurd met hopelijk snel positief resultaat!

Ik weet dat dit soort zaken mijn eigen verantwoordelijkheid zijn maar wellicht kan T mobile haar klanten hier actief of in iedergeval actiever over voorlichten danwel waarschuwen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Saskia,

Welkom op het forum.

Goed dat je er uiteindelijk toch achter bent gekomen! Je hebt inmiddels zelf al de juiste stappen ondernomen om dit bij ons kenbaar te maken en de kosten in het vervolg te voorkomen. Laat je ons weten wat er uit het onderzoek is gebleken? Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
@Razza vrijdag gebeld door T-Mobile dat ik alle onterecht betaalde kosten voor Mplay-Quiz teruggestort krijg. Bedankt voor de vlotte en goede service!
Hallo, mijn zoontje schijnt iets gedaan te hebben waardoor hij internetdiensten van films en spelletjes onwetend geactiveerd heeft, nu is staat er al in 1 week tijd dat er 15 euro betaald moet worden, ik wil hem afmelden, maar durf geen risico te lopen via de website payinfo, omdat er een code verzend gaat worden en je weer je mobiele nummer moet opgeven om sms of wat dan ook te bekijken.
Kunt u hem afmelden hiervoor?
Hoi miekeenjosh.

Het klopt dat de website www.payinfo.nl een sms naar je telefoon stuurt. Waarom? Omdat anders zomaar iedereen elkaars nummer kan invoeren en van alles kan inzien en/of afmelden. Omdat zoiets absoluut niet de bedoeling is, is er sms-verificatie nodig, net zoals Whatsapp dat bijvoorbeeld heeft. Deze website is te vertrouwen, heel veel mensen maken er gebruik van.

Je kunt tevens via deze My T-Mobile pagina een blokkade opwerpen, zodat je zoontje niet nogmaals zoiets kan activeren.

Dien ook het online meldingsformulier in, zodat T-Mobile een onderzoek naar de gemaakte kosten kan starten. Als blijkt dat de aanmelding onterecht is kun je (een deel van) het geld terug krijgen. Ze doen hun best om binnen 30 werkdagen een terugkoppeling te geven op het ingediende onderzoeksformulier.
Reputatie 6
Badge +17
We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bekeken, vandaar even een update. We hebben een algemeen topic lopen over FTMSC betaling (mobiele betaling) en SMS diensten. Daar vind je alle informatie, ook over Payinfo. Als je vragen hebt, kun je die stellen in dit algemene topic. We helpen je daar graag verder!