Beantwoord

Permanent blokkeren 0906 en 0909 nummers?

• 23 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 712 Bekeken

Hi,

Ik zou graag permanent het bellen naar service nummers willen blokkeren.

Kan dat? Dus zonder dat ik het zelf weer kan deblokkeren?

En nog iets anders.. Kan ik mijn abbonnement naar onbeperkt internetten omzetten?

Of is dit niet mogelijk

Mvg

icon

Beste antwoord door Hajar 24 oktober 2019, 08:50

Hi @Diederick34 

Ik zie dat het gelukt is om een blokkade te activeren voor 0906 en 0909 nummers. Ik heb zelf ook een permanente blokkade toegevoegd zodat je er geen gebruik meer van kan maken. Als je je databundel wilt omzetten naar Unlimited dan kan dat via My T-Mobile> Bundels aanpassen. 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

@Waqqas Bedankt voor het meedenken!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo@Diederick34 

Het blokkeren van deze service nummers kan je in de MY T-mobile app onder blokkades, misschien kan een Moderator dit permanent voor je blokkeren dus wacht hun reactie even af 😊

Je GO abbonement kan je ook gewoon wijzigen in de app bij abbonement en daarna tik je op je maandelijkse kosten (er staat een ">" naast.

Je wijziging zal meteen ingaan.

Ah top, dank voor je reactie. Ik had alleen in een ander topic gelezen dat het wel mogelijk was om ze permanent te blokkeren, weet niet of er een moderator is die me hierbij kan helpen?

Reputatie 7
Badge +17

Die kunnen dat zeker! Ik las het net ook in een andere topic ik vraag je even af te wachten op een reactie van een Moderator.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Diederick34 

Ik zie dat het gelukt is om een blokkade te activeren voor 0906 en 0909 nummers. Ik heb zelf ook een permanente blokkade toegevoegd zodat je er geen gebruik meer van kan maken. Als je je databundel wilt omzetten naar Unlimited dan kan dat via My T-Mobile> Bundels aanpassen. 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

@Waqqas Bedankt voor het meedenken!

Ah top dankjewel!

en kan je misschien ook het sms’en naar servicenummers permanent blokkeren?

Hallo @Hajar ,

is het mogelijk dat je dit voor mij ook kunt regelen?

ik wil ook graag een permanente blokkade voor 0906 en 0909 nummers.

Reputatie 7
Badge +20

@Diederick34 Ik heb de blokkade voor betaalde diensten ook geactiveerd. 

@ZpatrickZ Ik heb voor jou ook een blokkade geactiveerd voor bellen naar 0906 en 0909 nummers. 

Voor nu wens ik jullie een fijn weekend toe!

Reageer