Beantwoord

Persoon toevoegen T-Mobile samen

• 23 april 2016
  • 5 reacties
  • 815 Bekeken

ik wil een persoon toevoegen bij T-Mobile samen
icon

Beste antwoord door Minty 24 april 2016, 22:18

Voldoen de andere nummers die je wilt toevoegen wel aan onderstaande voorwaarden?
- De Beheerder kan alleen T-Mobile klanten met een T-Mobile nummer toevoegen in de groep, met uitzondering van Servicenummers, 067-, 085-, 088- en 097-nummers.
- Je kunt in één groep tegelijkertijd zitten.
- Uitgesloten voor deelname T-Mobile Samen: Data Only abonnementen (bijv. voor je tablet), Data Connect abonnement.

Als de nummers die je wilt toevoegen aan de voorwaarden voldoen, zou het geen probleem mogen zijn om ze toe te voegen. Voldoen ze aan de voorwaarden kun je dan aangeven of en welke foutmelding je krijgt als je ze probeert toe te voegen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Kelly,

Leuk dat je een T-Mobile Samen groep wilt aanmaken! Wel zo handig als je ook een persoon kunt toevoegen 😉 Als iemand een nieuw abonnement bij ons heeft, moet je die persoon gelijk kunnen toevoegen. Ik zie dat je inmiddels wel een groep hebt aangemaakt met één persoon daarin. Is dat degene die je wilde toevoegen? Mocht het nog niet gelukt zijn, wil je mij dan even het 06-nummer sturen via een privébericht? Dan voeg ik handmatig de persoon toe.

Geniet van het zonnetje! 🆒 En als je nog andere vragen hebt, zie ik je reactie graag tegemoet!
Reputatie 5
Dit kun je zelf doen via My T-Mobile. Als je bent ingelogd zie je in het menu aan de linkerkant 'T-Mobile Samen' staan. Klik daarop en je komt op de pagina waar je anderen kunt toevoegen. Laat je weten of het is gelukt?

Meer informatie over T-Mobile Samen vind je trouwens op deze pagina.
Jammer , maar het is helaas niet gelukt , alleen ik en mijn vriendin staan erin , maar krijg niemand toegevoegd
Reputatie 5
Voldoen de andere nummers die je wilt toevoegen wel aan onderstaande voorwaarden?
- De Beheerder kan alleen T-Mobile klanten met een T-Mobile nummer toevoegen in de groep, met uitzondering van Servicenummers, 067-, 085-, 088- en 097-nummers.
- Je kunt in één groep tegelijkertijd zitten.
- Uitgesloten voor deelname T-Mobile Samen: Data Only abonnementen (bijv. voor je tablet), Data Connect abonnement.

Als de nummers die je wilt toevoegen aan de voorwaarden voldoen, zou het geen probleem mogen zijn om ze toe te voegen. Voldoen ze aan de voorwaarden kun je dan aangeven of en welke foutmelding je krijgt als je ze probeert toe te voegen?
Ik wil een nieuwe groep maken en iemand toevoegen, ik krijg echter de melding dat ik alleen T-Mobile nummers toe kan voegen, het nummer wat ik wil toevoegen is ook van T-Mobile, het abonnement van degene die ik toe wil voegen is deze week ingegaan. Vanaf wanneer kan ik deze persoon toevoegen? :8

Reageer