Beantwoord

Playoosh abonnement sms-dienst

• 21 april 2017
  • 4 reacties
  • 1859 Bekeken

Ik had een linkje van Facebook aan geklikt en gin naar een site met app''s ik dacht leuk ik installerde app en 1 min later kreeg ik een SMS met de ze
tekst

Gratis bericht: je gebruikt abonnement 'Playoosh content servi', kosten zijn €7,50/Week, Onb. Toegang. Ga naar p.playoosh.com/nlp/login Afmelden: payinfo.nl

Ik dacht niks aan klikken dit kost anders geld nou keek ik van morgen op t-mobile app is er overige kosten gemaakt €7.50 ik heb niks ge bevestigd of geaccepteerd en nu moet ik betaalen ik heb er geen gebruik van gemaakt en heb het van morgen het abonnement opgezegd maar nu kan ik fluiten naar mijn geld of toch niet ??? Wat ken ik doen om mijn geld terug te krijgen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 22 april 2017, 17:56

@CrisTien
Helaas, was het maar zo. Ook door het downloaden van bepaalde apps kun je zo'n abonnement aangesmeerd krijgen.

@barryschrama
Je kunt je voor deze diensten afmelden via www.payinfo.nl. Via deze My T-Mobile pagina kun je eventueel een blokkade voor aankopen bij derde partijen activeren, zodat het in de toekomst niet nogmaals gebeurt.

Je kunt T-Mobile een onderzoek laten starten naar de aanmelding, als deze niet terecht is, kun je je geld terugkrijgen. Dat kan middels het online meldingsformulier of via de papieren versie. Ze proberen zo'n onderzoek binnen 30 werkdagen terug te koppelen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Je krijgt alleen sms als ze je nummer hebben. Geef NOOIT je telefoonnummer af op die domme sites. Bel Tmobile even ze kunnen je vast meer vertellen
@CrisTien
Helaas, was het maar zo. Ook door het downloaden van bepaalde apps kun je zo'n abonnement aangesmeerd krijgen.

@barryschrama
Je kunt je voor deze diensten afmelden via www.payinfo.nl. Via deze My T-Mobile pagina kun je eventueel een blokkade voor aankopen bij derde partijen activeren, zodat het in de toekomst niet nogmaals gebeurt.

Je kunt T-Mobile een onderzoek laten starten naar de aanmelding, als deze niet terecht is, kun je je geld terugkrijgen. Dat kan middels het online meldingsformulier of via de papieren versie. Ze proberen zo'n onderzoek binnen 30 werkdagen terug te koppelen.
Ik vind dat niet gelijk want ik heb nooit dat playooshcon geaccepteerde en ik heb sinds 1 jaar dat dienst geblokkeerd maar het blijf sms van ze krijgen , ik wil graag dat niet meer krijgen.
ik wil graag iemand me antwoord en oplossingen geven.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Dr.bins,

Welkom op het forum!

Het is begrijpelijk dat je deze kosten niet meer wil. Vooral als je jezelf hier niet voor hebt aangemeld. Heb je de reactie van Kaassausje al doorgenomen? Zij legt namelijk uit hoe je deze dienst kan blokkeren en hoe je een onderzoek kan laten starten naar de gemaakte kosten. Als uit het onderzoek blijkt dat de kosten onterecht waren dan krijg je de kosten of een deel daarvan terug van ons.

Laat ons weten of het is gelukt!

Dit topic gaat op slot. Aanvullende vragen en verzoeken kunnen geplaatst worden in het algemene topic over SMS diensten.