Beantwoord

Post van een ander komt binnen via mijn adres

• 24 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 0 reacties
Sinds enkele maanden ben ik verhuisd en wordt er op mijn nieuwe adres meerdere malen een brief verstuurd die niet aan mij geadresseerd is. Meerdere brieven heb ik retour verzonden, echter blijven de brieven komen. Hoe kan ik aangeven dat betreffende persoon onbekend is op mijn adres?
icon

Beste antwoord door MichelD4 24 augustus 2016, 22:30

Beste dydy,

Uiteraard is het erg vervelend, om op je nieuwe adres post te krijgen van T-Mobile, die bestemd is voor vorige bewoner.
Een moderator kan ervoor zorgen dat deze post, naar het juiste adres verzonden wordt en dat jij geen T-Mobile post meer krijgt van de vorige bewoner.

Bewaar dus een brief, voor het geval de moderator nadere informatie wilt (bijvoorbeeld het T-Mobile 06-nummer) om ervoor de zorgen, dat de post naar het juiste adres gaat.
Mocht de vorige bewoner vergeten zijn een adres wijziging door te geven, dan kan T-Mobile eventueel contact met deze persoon opnemen om na te gaan waar de persoon is gaan wonen.

Hoop je zo te hebben geholpen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Beste dydy,

Uiteraard is het erg vervelend, om op je nieuwe adres post te krijgen van T-Mobile, die bestemd is voor vorige bewoner.
Een moderator kan ervoor zorgen dat deze post, naar het juiste adres verzonden wordt en dat jij geen T-Mobile post meer krijgt van de vorige bewoner.

Bewaar dus een brief, voor het geval de moderator nadere informatie wilt (bijvoorbeeld het T-Mobile 06-nummer) om ervoor de zorgen, dat de post naar het juiste adres gaat.
Mocht de vorige bewoner vergeten zijn een adres wijziging door te geven, dan kan T-Mobile eventueel contact met deze persoon opnemen om na te gaan waar de persoon is gaan wonen.

Hoop je zo te hebben geholpen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey DyDy,

Goed dat je hier contact over opneemt. Zo te horen is de vorige bewoner vergeten om zijn of haar nieuwe adres door te geven.

Wil je mij een privébericht geven met het adres waar het om gaat en de klantnaam die op de brief staat? Dan kan ik er mee aan de slag! 😃
Reputatie 3
Badge +7

Wow. Briefgeheim. Just sayin'.

Meer dan het adres en de naam op de brief mag niet gevraagd worden als een brief niet aan jou geadresseerd is, omdat dit het enige is dat je aan de buitenkant kan zien.

Reageer