Beantwoord

Privacy instellingen wijzigen

• 27 januari 2020
  • 9 reacties
  • 338 Bekeken

Ik wil alle privacy instellingen veranderen en op NEE zetten en krijg steeds: Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile. Ik ben ingelogd!!

Chat met iemand heeft totaal geen zin is een automaat!!!!

.

Dit probleem zie ik hier al 7 maanden geleden gemeld en is er dus nog steeds.

icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2020, 09:39

Hi @C.v.Duin. 

Bedankt voor het doorgeven. Door technische problemen is het niet mogelijk om je privacy instellingen aan te passen via My T-Mobile. Maar geen zorgen ik heb ze handmatig gewijzigd naar Nee dus alles staat nu uit. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @C.v.Duin. 

Je hebt het zeker over een prepaid aansluiting? Mensen met een abonnement krijgen geen melding en kunnen dit gewoon probleemloos aanpassen, bij prepaid lukt het helaas niet door een probleem bij T-Mobile denk ik.

Je zou even moeten wachten op een Moderator,  zei kunnen dit wel voor je aanpassen.

PS zeg tegen de bot ik wil een medewerker spreken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @C.v.Duin. 

Bedankt voor het doorgeven. Door technische problemen is het niet mogelijk om je privacy instellingen aan te passen via My T-Mobile. Maar geen zorgen ik heb ze handmatig gewijzigd naar Nee dus alles staat nu uit. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bedankt maar het zou een hoop ergernis en tijd besparen als je dit als klant gewoon zelf kan beheren! Ook via bot medewerker spreken werkte niet.

Hallo,

Ook ik heb geprobeerd mijn privacy instellingen aan te passen en alle vinkjes op “Nee” te zetten. Ik krijg ook de melding : Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile.”

Kunnen jullie handmatig ook voor mij de aanpassingen doen?

Alvast dank!

groetjes Annemiek

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Annemiek-C 

Geen probleem, ik heb alles op “nee” gezet! Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden! :smile:

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem: Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile.

Ik wil alles op “Nee” zetten maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Graag bij mij ook handmatig aanpassen.

Groet,

Martin

Reputatie 7
Badge +20

Hi Martin,

Geen zorgen ik heb dit nu handmatig uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ook ik heb geprobeerd mijn privacy instellingen aan te passen en alle vinkjes op “Nee” te zetten. Ik krijg ook de melding : Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile.”

Kunnen jullie handmatig ook voor mij de aanpassingen doen?

Alvast dank!

Jan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jnm8 

Jij hoeft je ook geen zorgen meer te maken. Ik heb het ook voor jou handmatig uitgezet en dit wordt binnen 24 uur verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer