Vraag

Probleem met bellen naar 090X-nummer

• 10 oktober 2010
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

mijn vraag is hoe het komt dat ik niet kan bellen naar 0900 nummers, of bijvoorbeeld niet kan smsen naar Jamba of iets dergelijks. Als ik naar een 0900 nummer bel wordt de lijn dood gelegt. Dit vind ik nogal raar. Is dit uitgeschakeld of iets? Kan ik dit dan weer aanzetten?

mvgr,

Daniel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 2
Hartstikke bedankt
Reputatie 6
@goldy
Ik heb de 0906- en 0909-nummers voor je geblokkeerd. Nadat je je telefoon uit- en aan hebt gezet is de blokkade actief.
Reputatie 2
Is het mogelijk dat ik afgesloten wordt voor 0909 en 0906 lijnen?
Ik wil niet dat ik voor onverwachte kosten komt te staan. Mijn telefoon gaat ook wel eens met mijn zoon mee en dan wil ik niet voor verrassingen komen te staan.
Reputatie 2
Bedankt. Ik heb het zojuist ge debokeerd. heel erg bedankt (:
Reputatie 4
Heb je al gekeken of je een filter heb laten plaatsen voor smsdiensten?
Zie deze link http://www.smsdienstenfilter.nl/
Kies optie blokkeer en voer je 06nr in.
Als je de melding krijgt dat het al een keer aangevraagd is, dan is dat de reden dat je die sms niet kan versturen/ontvangen.

Heb je misschien ooit een blokkade voor 0900nrs & buitenland gehad?
Misschien is deze nooit verwijderd ofzo, dat kan je nachecken via de klantenservice.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
Ik heb dit abbonement al bijna 1 jaar. ik denk niet dat het daaraan ligt. Ik kan namenlijk ook geen smsjes sturen naar spelletjes, bijvoorbeeld 1,50 per sms. Ik weet niet hoe dit komt.. Ik wil hier echt vanaf..
Reputatie 4
Hallo,

mijn vraag is hoe het komt dat ik niet kan bellen naar 0900 nummers, of bijvoorbeeld niet kan smsen naar Jamba of iets dergelijks. Als ik naar een 0900 nummer bel wordt de lijn dood gelegt. Dit vind ik nogal raar. Is dit uitgeschakeld of iets? Kan ik dit dan weer aanzetten?

mvgr,

Daniel

Hoelang heb je dit abonnement? Ik dacht dat je pas na 2 betaalde rekeningen, 0900 en betaal diensten kan gebruiken. Als je deze blokkeringen eraf wil hebben, moet je de klantenservice bellen. Misschien dat er borg wordt gevragen, met buitenland bellen is dit wel zo.