Vraag

probleem met sms'en ontvangen.

• 11 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 662 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • is een legendarische user
  • 522 reacties
Hallo,

Als ik wil inloggen op sites doormiddel van DigiD dan ontvang ik de sms niet die automatisch wordt gestuurd, Ik heb meerdere websites geprobeerd maar ik ontvang ze niet.

Ik heb van een andere toestel een sms verstuurd naar mij en die ontvang ik wel gewoon.

Ik heb gewoon goed netwerk, 4g en geen problemen met bellen waarom ontvang ik die automatische sms niet?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Ik heb nu de DigiD app gedownload en geactiveerd. Hiermee kan ik gemakkelijk inloggen maar zou wel graag weten waarom ik de code sms niet ontvang.
Reputatie 7
Badge +18
Zou je je simkaart eens in een ander toestel kunnen proberen?
Reputatie 5
Badge +4
Er is niks aan de hand met mijn toestel ik kan gewoon sms'jes krijgen van andere mensen alleen niet die automatisch codes...
Reputatie 3
Badge +2
@Waqqas
En daar kan het al fout gaan.

Door de aanname dat de fout niet in "jouw" toestel zit blokkeer je al de belangrijkste stap om tot een oplossing te komen.

Als voorbeeld een persoonlijke anekdote over wat mij eens overkwam.

Tijdens een excursie met wat vrienden aan een bierbrouwerij 🍻sms-te ik mijn vrouw, die met wat vriendinnen ook een weekeindje weg was, dat ik voor mijn lief een paar kersen-biertjes meenam en of zij ook wat wilde hebben. Ja, na wat proefsessies was de wijsheid al niet meer in de man maar in de kan.

Na het weekend hoorde ik totaal geen reactie van haar en had gewoon beeld en geluid 💇🏻, niks aan de hand dus, Bij verder navragen bleek dat ze helemaal geen bericht van mij had ontvangen.
Hé, geen bericht? vreemd, Controle van haar iphone leverde op dat "mijn" mobiele nummer in haar telefoon geblokkeerd was. Ooit spelenderwijs ingesteld misschien? 😱

De vriendengroep heeft het er nog wel eens over dat ik toen goed ben weggekomen 😓
Oh, en de liefde van mij vrouw voor kersenbier is inmiddels over gegaan naar rädler citroen 0 of 2%
Reputatie 5
Badge +4
Het lijkt mij sterk dat het aan mijn toestel ligt @yalerta , eerder kon ik ze wel gewoon ontvangen misschien een storing bij DigiD, Ik zal het in ieder geval morgen weer proberen en hoop dat een medewerker dan ook eens kan kijken of er niks mis is...

Reageer