Beantwoord

Product niet te bestellen vanuit T-mobile Extra

• 18 maart 2018
  • 4 reacties
  • 686 Bekeken

Ik probeer met mijn gespaarde punten de Sennheiser 686G Sport earphones bestellen. Ik heb genoeg punten, echter geeft de site aan dat dit niet zo is en ik kan ik het product niet bestellen.

Hoe kan dit?

Graag wil ik via deze weg verzoeken 1 Sennheiser 686G Sport earphones te reserveren.
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 maart 2018, 11:33

Hoi Scongster,

Gek dat het niet lukt, zeg! Ik kijk meteen met je mee.

Ik zie dat je niet genoeg punten hebt om de earphones zonder bijbetaling aan te schaffen, maar met bijbetaling moet dat natuurlijk gewoon lukken. Als ik via jouw My T-Mobile kijk, dan kan ik wel deze opties aanklikken:

Hoe gaat het als je vervolgens op Bestellen klikt? Krijg je dan een melding dat dit niet kan?

Laat het maar weten, dan ga ik er voor zorgen dat het in orde komt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik weet niet of je het via dit kanaal kan bestellen.
Hoop het wel, zou wel fijn zijn als de TMobile mods je kunnen helpen.

Ook eens goed om uit te zoeken waarom het niet lukt om het zelf te bestellen, ook al heb je genoeg punten. Misschien is het product niet meer beschikbaar? Zou wel raar zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Scongster,

Gek dat het niet lukt, zeg! Ik kijk meteen met je mee.

Ik zie dat je niet genoeg punten hebt om de earphones zonder bijbetaling aan te schaffen, maar met bijbetaling moet dat natuurlijk gewoon lukken. Als ik via jouw My T-Mobile kijk, dan kan ik wel deze opties aanklikken:

Hoe gaat het als je vervolgens op Bestellen klikt? Krijg je dan een melding dat dit niet kan?

Laat het maar weten, dan ga ik er voor zorgen dat het in orde komt!
Ik heb soortgelijk probleem, kan kiezen voor optie met bijbetalen maar vervolgens melding na klik op bestellen dat ik niet genoeg punten heb
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jansen1980,

Hier wil ik je natuurlijk bij helpen! Welk product probeer je te bestellen? Dan kan ik even controleren waar het precies mis gaat. Ik hoor graag van je!

Reageer