Beantwoord

Puinhoop bij T-Mobile.

• 22 mei 2018
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Reputatie 1
wat een Puinhoop bij T-Mobile.
1 - Half Werkende site. bij verlengingen en shop
2 - Misleidende reclame gratis (pag 2 toch bij dokken) 10-mei-2018 screenshot 2 en 3.
3 - Verlenging aanvraag mislukt 20 x Ondanks Bewindsvoerder T mobile ge mailt heeft.
4 - T-mobile is veroordeelt door de rechter, Dus mijn claims kunnen ze ook verwachten. vanaf 2008-2017 :)

5- Al bij al een puin hoop, Misleidende reclame, trage support(Admin)
Wat de heren en dames bij t mobile gereden heeft, Net als alle ander aanbieders. rad voor ogen draaien,
Heb ik altijd al vermoed. Ben blij met de uitspraak 😛
icon

Beste antwoord door Jaimy 23 mei 2018, 11:07

Hoi 150,

Bedankt voor je scherpe feedback! Die is natuurlijk altijd welkom.

Mag ik vragen via welke pagina je naar de dode link werd verwezen? Ik kan er dan namelijk achteraan gaan zodat dit kan worden aangepast! Alles moet uiteraard wel helemaal goed werken. :)

Wat betreft de kosten die je uiteindelijk moet betalen: het gaat hier om de verplichte thuiskopieheffing. Het is dus niet zo dat je nog bij hoeft te betalen voor het toestel, zoals inderdaad juist is aangegeven op de tweede afbeelding die je mee hebt gestuurd. Je leest op deze pagina meer over de thuiskopieheffing.

Hopelijk is zo alles wat duidelijker en ik ben benieuwd naar de pagina waarop de foute link staat. Alvast hartstikke bedankt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi 150,

Bedankt voor je scherpe feedback! Die is natuurlijk altijd welkom.

Mag ik vragen via welke pagina je naar de dode link werd verwezen? Ik kan er dan namelijk achteraan gaan zodat dit kan worden aangepast! Alles moet uiteraard wel helemaal goed werken. :)

Wat betreft de kosten die je uiteindelijk moet betalen: het gaat hier om de verplichte thuiskopieheffing. Het is dus niet zo dat je nog bij hoeft te betalen voor het toestel, zoals inderdaad juist is aangegeven op de tweede afbeelding die je mee hebt gestuurd. Je leest op deze pagina meer over de thuiskopieheffing.

Hopelijk is zo alles wat duidelijker en ik ben benieuwd naar de pagina waarop de foute link staat. Alvast hartstikke bedankt!

Reageer