Beantwoord

Puk werkt niet

• 30 november 2015
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Mijn puk werkt niet het zegt : uw simkaart is vergrendeld voer uw puk in om door te gaan neem contact op met uw service provider voor meer informatie ik heb via mytmobile een puk opgevraagd en ingetikt en het zegt voer een niewe pincode in ik verzon er een dan zegt het bevestig uw niewe pincode dus ik herhaal hem en dan gaat het terug naar het eerste scherm en gaat er een poging af........ help
icon

Beste antwoord door Amy 3 december 2015, 10:28

Hey Datomagastje,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je hier een topic over start!

Wat balen dat het niet lukt! Het is natuurlijk super onhandig als je niet bereikbaar bent! Kan het zijn dat je een eerder gebruikte pincode als nieuwe pincode probeert in te voeren? Dit wordt namelijk niet geaccepteerd door de simkaart. Zou je de pukcode eens op de volgende manier willen invoeren: **05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets.

Wanneer het niet lukt om de pincode in te voeren, kun je het beste de Toestelhulp raadplegen. Deze geeft per toestel stapsgewijs aan hoe je de pincode invoert.

Wil je laten weten of het gelukt is? We helpen je hier anders graag verder! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Datomagastje,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je hier een topic over start!

Wat balen dat het niet lukt! Het is natuurlijk super onhandig als je niet bereikbaar bent! Kan het zijn dat je een eerder gebruikte pincode als nieuwe pincode probeert in te voeren? Dit wordt namelijk niet geaccepteerd door de simkaart. Zou je de pukcode eens op de volgende manier willen invoeren: **05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets.

Wanneer het niet lukt om de pincode in te voeren, kun je het beste de Toestelhulp raadplegen. Deze geeft per toestel stapsgewijs aan hoe je de pincode invoert.

Wil je laten weten of het gelukt is? We helpen je hier anders graag verder! 🙂

Reageer