Beantwoord

Punten T-mobile extra foetsie en geen Bol.com bon?

  • 30 januari 2021
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik dacht laat ik van mijn punten nog wat “kopen” en koos voor de Bol.com bon. Volgens de site is die aanschaf op dit moment helaas niet mogelijk (?) maar ik ben wél meteen 805 punten lichter. Kan de bon niet nogmaals “kopen” want ik heb m al een keer besteld…. Niet dus! In ieder geval heb ik alleen een foutmelding gezien en geen mail met een voucher. Krijg ik de bon alsnog of mijn 805 punten terug?

icon

Beste antwoord door CrisTien 30 januari 2021, 20:12

Hallo @tanpan  Meestal komen die punten vanzelf als het is mislukt weer terug

Laat morgen even weten of het opgelost anders kijken de moderators even met je mee wat er mis ging.

Fijne avond

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @tanpan  Meestal komen die punten vanzelf als het is mislukt weer terug

Laat morgen even weten of het opgelost anders kijken de moderators even met je mee wat er mis ging.

Fijne avond

Dank voor je snelle reactie! Ik check het morgen en laat het dan weten. Thanks en ook een fijne avond! 

 

Hallo,

 

ik heb zojuist een nieuwe poging gedaan om mijn punten in te wisselen voor een Bol.com bon, maar dit lukt nu al een paar dagen niet.

 

wanneer is dit weer mogelijk?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Svvhaaren 

Wij ervaren momenteel technische problemen met de T-Mobile Extra pagina waardoor er geen bestelling gedaan kan worden. Onze specialisten zijn druk bezig om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak! 

Sorry voor mijn late reactie @CrisTien ! Het heeft zich gelukkig opgelost zoals je had verwacht. Het inwisselen van punten voor bol.com is inmiddels ook gelukt dus ben weer blij :grinning:

Reageer