Beantwoord

Puntensaldo niet te vinden

• 21 juni 2020
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Beste mensen,

Helaas kan ik nergens mijn reeds opgebouwde punten terugvinden

Iemand enig idee waar ik deze onder kan vinden?

Ik weet dat T-Mobile hier binnenkort mee stopt, en wil daarom graag iets uitzoeken in de shop…

Groet,

Erwin

icon

Beste antwoord door CrisTien 21 juni 2020, 18:37

Goedemiddag @Beekimov  Heb je al in de app gekeken of je punten daar nog staan?

Meer informatie lees je hier

Tmobile extra stopt!

Heb je je abonnemen afgesloten voor 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde T-Mobile Extra punten nog inwisselen tot en met 1 juni 2021. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop bij jou in de buurt.

Heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde T-Mobile Extra punten nog inwisselen tot en met 9 juli 2020. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Beekimov  Heb je al in de app gekeken of je punten daar nog staan?

Meer informatie lees je hier

Tmobile extra stopt!

Heb je je abonnemen afgesloten voor 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde T-Mobile Extra punten nog inwisselen tot en met 1 juni 2021. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop bij jou in de buurt.

Heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan kun je je gespaarde T-Mobile Extra punten nog inwisselen tot en met 9 juli 2020. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop.

Nope,

Kan het nergens vinden....

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Beekimov 

Ik zie dat je een nieuw abonnement hebt. Bij abonnementen (afgesloten vanaf 29 januari 2018) zit geen T-Mobile Extra meer dus jij spaart al sinds de verlenging van 25-4-2019 geen punten meer voor T-Mobile Extra en dus is die optie ook niet zichtbaar in My T-Mobile. Op deze pagina kun je meer lezen over waarom wij gaan stoppen met T-Mobile Extra. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer