Vraag

(Reclame) sms van T-Mobile

• 18 november 2010
  • 83 reacties
  • 3306 Bekeken

Reputatie 2
Waar meld ik me af voor ongewenste SMS reclame boodschappen van T-Mobile, over hun zogenaamde acties in shops en dergelijke. Ik heb hiervoor GEEN toestemming verleend.

Bij afsluiten van abonnement is dit in de shop ook aangegeven, maar daar heeft T-Mobile niets mee te maken, je hebt een abonnement, en dat schijnt in te houden dat je allerlei onzinnige troep van T-Mobile moet accepteren. Oh Ja. Mijn Vodofone abonnement is om die reden in het verleden be

This topic has been closed for comments

83 reacties

Reputatie 2
Daar sluit ik mij gaarne bij aan! En dan wil ik ook graag af van die irritante berichten bij elke overschrijding van de landsgrens! Als niet frequent SMS-gebruiker schrik ik steeds weer op! Voor e-mail is het toch ook mogelijk dit te blokkeren!
Reputatie 6
Gewoon meteen regelen bij de klantenservice op het nummer 1200. Die zitten er nog tot 20:00.

Over de sms als je in het buitenland komt wat gevonden via de zoekfunctie:

Kan ik de welkomst-sms die ik in het buitenland ontvang, uitzetten?

De (gratis) welkomst-sms die u van ons ontvangt, informeert u over de tarieven voor het gebruik van uw mobiele telefoon in het buitenland. Als u geen welkomst-sms`jes meer wilt ontvangen, kunnen de medewerkers van T-Mobile Klantenservice deze dienst voor u uitzetten.
Reputatie 2
Regelmatig ontvang ik reclame sms'jes van T-mobile waar ik niet om gevraagd heb. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb geen moglijkheid gezien om dit in- of uit te schakelen of heb ik iets over het hoofd gezien? Ik heb afgemeld voor ongevraagde sms diensten in het algemeen.
Reputatie 4
Wat voor smsjes krijg je dan?
De enigste sms die ik van t-mobile krijg is.... U factuur staat online en bla bla bla.

Als het echt smsjes van t-mobile zijn dan kan je dat laten uitzetten via de klantenservice.
Reputatie 7
@Palmania

Bij mijn prepaid aansluiting krijg ik wel eens sms-jes over opwaarderen of hoe je saldo op te vragen. Deze dienst kun je via je persoonlijke pagina uitzetten.

Bij een abonnement krijg ik deze sms-jes idd ook niet, enkel wanneer factuur online staat en wanneer mijn nieuwe flex tegoed ingaat. Ik heb niet de mogelijkheid deze zelf uit te zetten. Jij hebt ook een abo dus je zult hiervoor zoals koffiemok al aangaf de klantenservice moeten bellen.

Gr.
Reputatie 6
@Palmania
Als je je wilt afmelden voor sms'jes van T-Mobile, stuur me dan even een priv
Reputatie 2
Het gaat om reclame voor bijv. iphone-accessoires in de T-Mobilewinkel of nog een paar dagen geleden: de parkeerapp. Parkmobile

Verder hartelijk dank voor de suggesties.
Reputatie 2
Beste Raymond,

Het is mij niet duidelijk hoe ik jou een privebericht moet sturen.
Reputatie 7
Als je op forum staat, heb je rechts je nickname staan. Daarbij staat "dashboard", deze aanklikken. De volgende pagina, "bekijk je verzonden berichten" aanklikken. En dan klik je op "nieuw".

Het is misschien makkelijk om de nickname van diegene die je een bericht wilt sturen even copie
Reputatie 2
Ik krijg regelmatig spam-SMSjes toegestuurd van T-Mobile. Meest recent ging dat over "slim en makkelijk parkeren via iPhone" of zoiets. Op twee achtereenvolgende dagen ook nog.
Is er een mogelijkheid om deze spam uit te schakelen? Ik heb al aangegeven dat ik geen nieuwsbrief via email wil ontvangen, maar voor SMS lijkt er niet zo'n mogelijkheid te zijn. Het moet me van het hart dat ik deze vorm van spam geen haar beter vind dan email-spam, maar daar bestaan tenminste nog filters voor. Het is uiterst droevig dat T-Mobile op deze manier zijn diensten denkt te moeten aanprijzen.
Reputatie 2
@peternick
Ook de reclame en nieuws sms-berichten hebben we nu geblokkeerd voor je.
Reputatie 2
Fijn, bedankt!
Reputatie 2
@peternick
graag gedaan
Reputatie 2
Beste T-mobile klantenservice,

bedankt voor het ophangen, dat is DE manier om je klanten te behouden....

Ik belde met een klacht over ongevraagde reclame die ik krijg van Tmobile over een of ander snowshaker verhaal waar je dingen kunt winnen. Ik heb helemaal niet gevraagd om deze ongevraagde SMS reclame. Als ik dan bel naar de klantenservice, dan worden mij 2 opties voorgehouden.

1. Niet op reageren
2. Al het SMS verkeer van mijn mobiel blokkeren...

Als ik dan vraag naar iemand die mij wel kan helpen, wordt de verbinding verbroken.

Erg professioneel en kundig!

Met vriendelijke groet,

Een ontevreden klant!
Reputatie 6
@Jelmer
Ik vind dit erg vervelend om te horen en bied je hiervoor mijn excuses aan. Ik begrijp uit je post dat je geen reclame sms-berichten van T-Mobile wilt ontvangen. Ik heb de reclame sms-berichten direct voor je geblokkeerd. Deze zul je in de toekomst niet meer ontvangen.
Reputatie 2
Ik ben nu aangenaam verrast (=dus tevreden).... en tegelijkertijd nog een beetje boos omdat de klantenservice zo moest reageren?
Hij verzekerde mij dat T-mobile helemaal niet aan reclame doet en hij twijfelde hoorbaar aan mijn verhaal.

Nu heeft mijn vriendin hetzelfde probleem en wil diezelfde reclame ook niet ontvangen. Wat stelt u voor om dat zij moet doen? Een belletje klantenservice waagt ze zich liever niet aan na mijn relaas.

Maar oprecht bedankt voor deze snelheid, ben toch al bijna 10 jaar tevreden klant denk ik (sinds BEN).
Reputatie 6
@Jelmer
Ik begrijp je reactie. Omdat het verzoek van de klant zelf moet komen, adviseer ik je om haar te vragen om ook een My T-Mobile account aan te maken en in te loggen op het forum. Zij kan me dan een priv
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem. Ik krijg er net weer eentje binnen. Graag uitschakelen aub.
Reputatie 5
@Keuten

De reclame en het nieuws vanuit T-Mobile per sms is direct stop gezet.
Reputatie 2
@aeon

Bedankt!
Reputatie 2
Kan iemand dat dan ook voor mij regelen? Dus het blokkeren van de T-Mobile reclame? Ik had het al eerder aangehaald, maar nog geen helder antwoord gekregen.
Reputatie 2
Blokkeer mijn reclame van T-Mobile ook maar.
Reputatie 7
@Palmania, @KKPang
Ik heb de reclame van T-Mobile per sms voor jullie uitgezet.
Reputatie 2
Geachte lezer,

Tijdens de jaarwisseling heb ik wat gelukswensen verstuurd met mijn Iphone. Deze stuurde ik rond half twaalf. Echter blijkt dat om half drie verschillende mensen, nogmaals de sms ontvangen hebben. In mijn belbundel zijn ook dubbel afgeschreven, waardoor ik ineens zwaar over mijn tegoed zit, wat kan ik hier aan doen?

Met vriendelijke groet,

Jeroen Custers
Reputatie 2
Ik kreeg zojuist een SMS van T-mobile waarin ze me een voorspoedig 2011 wensen. Heel aardig, bedankt. Alleen kreeg ik bij het openen van de SMS de mededeling dat het bericht beantwoord moet worden. Willen jullie soms ook de beste wensen terugkrijgen?