Vraag

(Reclame) sms van T-Mobile

• 18 november 2010
  • 83 reacties
  • 3306 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

83 reacties

Reputatie 2
Voor het eerst afgelopen nacht, en dan 3x achter elkaar. Maar wat houdt 't smsje precies in, ik kan er nl. geen wijs uit :-)
Ter informatie, ik heb een HTC HD2, los aangeschaft (dus niet via abbonementsverlenging).
Reputatie 6
dat is inderdaad niet prettig het is mogelijk om dat door te geven zodat dat niet meer gebeurd ik heb gezocht in het forum maar nog niet gevonden ik kijk nog even verder als ik het vind dan hoor je het of van mij of van iemand anders.........................ik zie dat ries er al mee bezig is dus word het wel opgelost
Reputatie 2
Ik zie hier dat de moderators de reclame-SMS (over parkeren etc.) uit kunnen zetten. Zou een moderator dat ook voor mij kunnen doen? Bedankt!
Reputatie 6
@Hank
Heb ik bij deze voor je gedaan.
Reputatie 2
Geweldig, dank je voor de snelle service!
Reputatie 2
Ik moet zeggen dat ook mij dit MATELOOS irriteert!! Belachelijk dat je reclame krijgt van je provider. Als je toestemming geeft ok...
Er moet een makkelijker manier zijn om dit uit te zetten!
Reputatie 5
@Romy1986
Het is alleen mogelijk om dit via T-Mobile uit te zetten. Ik heb dit direct voor je gedaan.
Reputatie 5
Volgens mij is er in de telecom een gedragscode die er op neerkomt dat als je ongewenste sms-spam beantwoord met de tekst stop naar hetzelfde nummer je van die ongein verlost bent.
T-Mob, willen jullie die algemeen gebruikelijke methode ogenblikkelijk toepassen op jullie eigen junk sms?

p.s. zouden jullie meteen even willen zorgen dat posten op dit forum met de standaard Android browser gebruiksvriendelijker wordt? Van een bedrijf als T-Mob mag je toch verwachten dat hun complete website optimaal is aangepast voor mobiel gebruik?