Beantwoord

Recycle deal aanvragen

• 16 januari 2021
  • 13 reacties
  • 326 Bekeken

Heb een terugkoopformulier maar moet ook een verzendlabel hebben die krijg ik niet gedownload in my tmobile hoe kom ik daaraan

icon

Beste antwoord door Hajar 18 januari 2021, 11:30

Hi @Mar 63 

Allereerst heel veel beterschap voor jou en je man! Ik hoop dat jullie snel beter worden! 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het abonnement dat is gekoppeld aan je forum account niet in aanmerking komt voor een recycle deal. Als je gebruik wilt maken van een recycle deal dan geef je bij het aanvragen van je abonnement al aan dat je daar gebruik van wilt maken. In ons systeem zie ik die optie niet terug bij jouw abonnement, vandaar dat het niet lukt om die gegevens op te vragen via My T-Mobile. Op deze pagina kun je meer lezen over de recycle deal. 

Mocht het om een ander nummer gaan, kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Nogmaals veel beterschap!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Mar 63  Heb je het al met een andere browser geprobeerd? 
https://www.t-mobile.nl/recycledeal

Er zijn ook nog wat winkels open misschien kunnen ze je verder helpen? 
https://www.t-mobile.nl/corona#winkels 

Laat even weten of het zo lukt.

MVG. CrisTien

Nee dat lukt niet mijn dochter is al geweest helpen niet heel erg lastig nu

Reputatie 7
Badge +20

Oké @Mar 63  Geen zorgen de moderators gaan je helpen zodra jouw onderwerp aan de beurt is.

Fijne zondag en het komt vast wel goed! Alles is nu een beetje anders.🙃
MVG. 

Dank je wel heb ook corona en mijn man ligt slecht

Reputatie 7
Badge +20

Oooo oei Meis! Dat is minder fijn. @Mar 63  Pas aub. Goed op jezelf.

jakkiebah wat zal jij verlangen naar gezondheid en leven zonder dit soort zorgen. 
Ik wens je alle sterkte!  😷🍀

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mar 63 

Allereerst heel veel beterschap voor jou en je man! Ik hoop dat jullie snel beter worden! 

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het abonnement dat is gekoppeld aan je forum account niet in aanmerking komt voor een recycle deal. Als je gebruik wilt maken van een recycle deal dan geef je bij het aanvragen van je abonnement al aan dat je daar gebruik van wilt maken. In ons systeem zie ik die optie niet terug bij jouw abonnement, vandaar dat het niet lukt om die gegevens op te vragen via My T-Mobile. Op deze pagina kun je meer lezen over de recycle deal. 

Mocht het om een ander nummer gaan, kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Ik kijk dan graag met je mee!

Nogmaals veel beterschap!

Heb nu contact met tmobile messenger

is inderdaad een ander nummer weet niet hoe ik een privébericht moet sturen

Reputatie 7
Badge +20

@Mar 63  klik op de naam van @Hajar ⬅️ daar kan je een bericht sturen.

Succes en sterkte!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mar 63 

Ik heb je privébericht ontvangen. Als je man inlogt op zijn My T-Mobile account en klikt op Abonnement & Instellingen en vervolgens op Toestelkrediet dan zie je staan Bekijk status van je ingeleverde toestel. Als je daarop klikt dan kom je op de pagina waar je de verzendlabel kan downloaden. 

Laat je even weten of het lukt?

Nee dat lukt niet dat zeg ik steeds stuur hem door naar mijn email adres dan kan mijn dochter het afronden

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mar 63 

Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Bedankt voor het regelen heb het binnen nu

Reageer