Beantwoord

Recycledeal/klacht

• 25 februari 2021
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb 25-2 contact gehad met een medewerker van T-mobile. Het gaat over een recycledeal op een toestel met abonnement die ik 2 jaar geleden heb afgesloten in een t-mobile winkel. Nu is dit al helemaal verkeerd gegaan want ik wou op het toestel ook een verzekering afsluiten maar dit was verkeerd gegaan. Ik heb 2 jaar met een onverzekerde telefoon hierdoor gelopen. 

Nu heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel en met daarop een verzekering(zonder recycledeal). Met de recycledeal wil ik het toestel aan jullie terugverkopen. De mail met info heb ik 1-2-2021 ontvangen. De link in de mail deed het niet. Hierover heb ik contact gehad en gaven aan het een paar keer te proberen. Nu heb ik dat een aantal keer gedaan zonder succes. In deze mail staat niks over de 21 dagen termijn. In de winkel is dit ook niet verteld. Aangezien het 25-2 is ben ik 4 dagen te laat. Dus heb ik weer contact opgenomen met t-mobile en hier word nu gezegd dat het mijn eigen verantwoording is en ik het rest bedrag van oude toestel moet betalen. Ik vind de manier van handelen niet klantvriendelijk.  

Aangezien ik geen klachtformulier kan invullen probeer ik het via deze weg. 

icon

Beste antwoord door Kristen1993 26 februari 2021, 15:59

Het is opgelost. Ik ben naar een winkel geweest van t-mobile waar ik heel netjes geholpen ben!

Mijn complimenten aan de t-mobile winkel op de grotemarktstraat in denhaag!

Ik zou graag de topic willen verwijderen maar ik zie nergens waar dit kan. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Kristen1993  Welkom, goed dat je aan de bel trekt.

Je kan het Hier ook nog een keer uitleggen maar je kan ook wachten op de hulp van een moderator. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Hopelijk is het op te lossen, dat je 21 dagen had staat vast wel ergens in het contract?

En hè weet je dat er heel veel mensen zijn die nooit een telefoon verzekering afsluiten? O.a. Ik😅 mij te duur, maar oké het had goed moeten gaan dat ben ik helemaal met je eens maar heeft weinig te maken met je probleem nu! 
Ik ga voor je duimen dat er een oplossing komt.

Groetjess en een hele fijne avond! 📞

Hi Cristien,

Bedankt voor je reactie. 
Ik heb wel graag een verzekering! Snap dat veel mensen dit te duur vinden maar ik vind het prettig. En waarom ik dit aangeef is dat ik anders mijn vorige telefoon gehouden had. Daarom zet ik dit erbij🙂!

Ik hoop het ook dat dit opgelost kan worden want ik ben erg gefrustreerd dat het nu al zo vaak fout gaat. Ik heb meerdere keren contact opgenomen en word niet goed geholpen en krijg nog de schuld ook!

Groet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kristen1993 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de laatste keer dat er contact is geweest over de recycle deal op 31-12-2020 is. Dit is wat er geregistreerd is ons systeem. Op welke manier heb je contact gehad tussen 01-02-2021 en 25-02-2021? Dan ik dit verder uitzoeken.

Ik hoor graag van je! 

Het is opgelost. Ik ben naar een winkel geweest van t-mobile waar ik heel netjes geholpen ben!

Mijn complimenten aan de t-mobile winkel op de grotemarktstraat in denhaag!

Ik zou graag de topic willen verwijderen maar ik zie nergens waar dit kan. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kristen1993 

Wat fijn dat het is opgelost! Ook complimenten voor mijn collega’’s! Wij verwijderen normaal gesproken geen topics. Ik kan dit topic ook sluiten als je wilt. Mocht je het topic echt verwijderd willen hebben, laat het dan weten. Voor nu wens ik je een heel mooi weekend toe!

Reageer