Beantwoord

Recycledeal klacht

• 9 maart 2021
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Beste lezer,

Een aantal weken geleden is aangegeven dat ik mijn toestel zou kunnen terugverkopen met onderstaande mail. Ik wilde mijn toestel terugverkopen maar dat lukte niet meer wanneer ik op de link klikte. Dit kwam omdat ik al een nieuw abbonnement had afgesloten. Ik heb daarom de helpdesk gebeld en gevraagd of dit nog kon. Volgens hen kon ik het nog steeds terugverkopen bij een winkel. Doordat het moeilijk is om op dit moment naar winkels te gaan was het er nog niet van gekomen om dit te doen. Vandaag heb ik ineens een afschrift gekregen van de onder genoemde 108 euro. Na weer te bellen was er blijkbaar een deadline van 21 dagen om het toestel terug te verkopen. Op zich begrijplelijk, maar dit was nergens aangegeven. Niet in onderstaande mail en niet door de medewerker van de klantenservice. Graag zou ik alsnog mijn toestel terugverkopen. Ik hoop dat het mogelijk is om deze 1 dag na de deadline nog af te geven bij een winkel en op deze manier dit kan worden afgehandeld.

Ik hoop snel van u te horen,

Met vriendelijke groeten,

Leo

icon

Beste antwoord door CrisTien 9 maart 2021, 19:09

Hallo @Leo4545  Welkom. De winkels van TM zijn echt alweer een tijdje open op afspraak. Klik hier om een afspraak te maken

De 21 dagen staan vermeld op de Site en in je contract.

Morgen zijn de moderators er weer. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen , even afwachten dus! 

Fijne avond,

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Leo4545  Welkom. De winkels van TM zijn echt alweer een tijdje open op afspraak. Klik hier om een afspraak te maken

De 21 dagen staan vermeld op de Site en in je contract.

Morgen zijn de moderators er weer. Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen , even afwachten dus! 

Fijne avond,

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Leo4545 

Je kan in dit geval het beste lang een T-Mobile winkel. Ze kunnen je daar dan verder helpen. Laat je even weten of het lukt?

Reageer