Beantwoord

Regelmatig gebeld worden door iemand die een uitzendbureau wil bellen

• 27 januari 2016
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

Wat kan ik doen om dit te laten stoppen?
Ik krijg regelmatig telefoontjes (soms ook zeer laat op de avond, en dan schrik je toch even) van iemand die denkt dat hij een uitzendbureau belt. Het zijn altijd mannen, en ik hoor dat ik zeer gebrekkig Nederlands dat ze graag een baan willen.
Soms is het een tijdje rustig, dan is het weer vaker. Ik heb mijn nummer al heel lang en ben blij met mijn nummer, dus wisselen is voor mij geen optie. Maar hoe kan ik erachter komen van wie de mensen mijn nummer krijgen? Ze geven niet een duidelijk antwoord als ik het vraag.
icon

Beste antwoord door Amy 28 januari 2016, 16:55

Hey Mobieltjesdame,

Super fijn om te zien dat Bammmbi je al van een reactie heeft voorzien. Ik kan mij goed voorstellen dat dit een mega vervelende situatie is. Helaas valt er voor ons niet te achterhalen van wie deze personen jouw nummer krijgen. Wellicht is er iemand van het uitzendbureau met ongeveer het zelfde nummer als dat van jou. Weet je toevallig welk uitzendbureau het is? Je zou in dat geval via het uitzendbureau kunnen proberen om te achterhalen waar het nummer staat en ze vragen om het aan te passen.

Hopelijk kom je wat verder met de info van mij en Bammmbi. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, let me know! Je kunt altijd nog overwegen om je nummer tóch aan te passen. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Wat vervelend voor je!
Zelf ben ik een tijd gestalked en heb ik uit de app store een call blocker gedownload, daarmee kon ik een whitelist aanmaken en zorgen dat ik wel door bekenden kon worden gebeld maar niet door nummers die niet in mijn telefoon staan, ook privé kon geblocked worden . Fijne eraan was dat ik ook de tijden kon instellen en zo in de avonduren niet meer werd lastig gevallen. Werkt super!
Ik denk dat het erg moeilijk is om te achterhalen wie jouw nummer uitdeelt...
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mobieltjesdame,

Super fijn om te zien dat Bammmbi je al van een reactie heeft voorzien. Ik kan mij goed voorstellen dat dit een mega vervelende situatie is. Helaas valt er voor ons niet te achterhalen van wie deze personen jouw nummer krijgen. Wellicht is er iemand van het uitzendbureau met ongeveer het zelfde nummer als dat van jou. Weet je toevallig welk uitzendbureau het is? Je zou in dat geval via het uitzendbureau kunnen proberen om te achterhalen waar het nummer staat en ze vragen om het aan te passen.

Hopelijk kom je wat verder met de info van mij en Bammmbi. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, let me know! Je kunt altijd nog overwegen om je nummer tóch aan te passen. 🙂
Goede tips, bedankt!
De heren konden me nooit goed zeggen hoe het uitzendbureau heet, soms dacht ik iets te horen van Star of Start ..., maar het was erg gebrekkig Nederlands.

Reageer