Beantwoord

Resultaat FTMSC onderzoek

• 15 februari 2016
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 18-01 gevraagd een onderzoek te starten naar de kosten van FTMSC die op mijn factuur terug te vinden zijn. De dienst heb ik in mijn account inmiddels geblokeerd maar ik heb nog geen resultaat van het onderzoek mogen ontvangen.

Had het liefst op de mail gereageerd, maar het komt van een noreply adres, dus weet niet waar ik terecht kan.
Voor de duidelijkheid hier de (geanonimiseerde) mail waar het over gaat

Beste klant,

Je hebt een aanvraag ingediend om een onderzoek op te starten naar de kosten van mobiele diensten op je factuur.
T-Mobile heeft deze aanvraag in goede orde ontvangen.

Wij hebben twee weken nodig voor ons onderzoek, daarna nemen wij schriftelijk of telefonisch contact met je op over de uitkomst.

Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice T-Mobile

Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Thalina 16 februari 2016, 11:18

Hoi Krietveld,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt, want dat duurt inderdaad wel erg lang zo! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat mijn collega je op 4/2 heeft proberen te bellen over de uitkomst van het onderzoek. Het ging om één sms-dienst en jouw klacht was terecht. Er is een blokkade geplaatst en de kosten zijn met een credit nota vergoed. Het gaat om de periode vanaf 23/06/2015 tot 14/01/2016. Dit bedrag wordt verrekend met je komende facturen.

Omdat mijn collega je telefonisch te pakken kreeg, heeft hij je een brief gestuurd over de uitkomst van het onderzoek. Heb je deze ook niet ontvangen? Zou je eens je adres kunnen controleren via My T-Mobile?

Om een lang verhaal kort te houden: je krijgt in ieder geval de kosten van deze sms-dienst terug! 🙂 Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +13
Beste Krietveld is er ook niks in je spam box terecht gekomen toevallig?
Want die twee weken duren idd zo wel wat langer het kan dat het wat drukker is op de betreffende afdeling maar meestal hoor je wel binnen die termijn een antwoord te krijgen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Krietveld,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt, want dat duurt inderdaad wel erg lang zo! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat mijn collega je op 4/2 heeft proberen te bellen over de uitkomst van het onderzoek. Het ging om één sms-dienst en jouw klacht was terecht. Er is een blokkade geplaatst en de kosten zijn met een credit nota vergoed. Het gaat om de periode vanaf 23/06/2015 tot 14/01/2016. Dit bedrag wordt verrekend met je komende facturen.

Omdat mijn collega je telefonisch te pakken kreeg, heeft hij je een brief gestuurd over de uitkomst van het onderzoek. Heb je deze ook niet ontvangen? Zou je eens je adres kunnen controleren via My T-Mobile?

Om een lang verhaal kort te houden: je krijgt in ieder geval de kosten van deze sms-dienst terug! 🙂 Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten. We helpen je graag!
Hoi Thalina, perfect hartelijk dank voor je bericht.
Ik kan me geen gemiste telefoontjes/voicmail of brieven herinneren, zal mijn gegevens eens bekijken in my t-mobile.

nogmaals dank!
Hallo,

Op de nieuwe factuur staat dat er een creditbedrag is, de nieuwe factuur is van het bedrag afgehaald.
Dat ziet er op zich goed uit, ware het niet dat het bedrag alsnog gewoon van mijn rekening is gehaald en het creditbedrag omlaag is gegaan.

Hoe kan dit?
Reputatie 6
Badge +17
Hi krietveld,

Wat vreemd zeg.. Dat zou niet moeten gebeuren. Zou je kunnen aangeven op welke datum de laatste factuur is afgeschreven van je rekening? In het systeem zie ik namelijk geen afschrijving terug. Je laatste factuur is verrekend met het creditbedrag.

De laatste keer dat er een bedrag is afgeschreven van je rekening was op 1 februari. Dit was de factuur van januari. De factuur van februari is verrekend met je creditfactuur.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Oeps het blijkt een vergissing te zijn, excuses voor de verwarring het is helemaal goed gegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Kan gebeuren, Krietveld! Ik ben blij om te lezen dat het allemaal toch in orde is. :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer