Beantwoord

Retour google play

• 6 mei 2019
  • 2 reacties
  • 782 Bekeken

Ik heb een paar dagen terug op 30 april, minecraft gekocht via google play op mijn telefoon, maar vondt her niks meer aan, dus heb bijna gelijk op terugave geklikt bij the play store. Nu is het gelukt heb een email gekregen dat her goed gekeurd was, maar nu zie ik nog steeds het bedrag bij de My Tmobile app staan, enig idee hoe dat komt en of het nog verandert zodat ik dat niet hoef te betalen?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 mei 2019, 13:34

Hi Yankee,

Als je binnen twee uur na aankoop jouw aankoop in de Google Play Store annuleert, dan wordt dit kosteloos voor je teruggedraaid. Dit wordt verrekend op jouw komende factuur, waar ook de aankoop op staat. We kunnen dus in dit geval het beste je factuur afwachten om te zien of het daadwerkelijk in rekening is gebracht. Mocht dat zo zijn dan corrigeren we dat uiteraard voor je. Laat maar weten of je deze kosten op je volgende factuur ziet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Yankee,

Als je binnen twee uur na aankoop jouw aankoop in de Google Play Store annuleert, dan wordt dit kosteloos voor je teruggedraaid. Dit wordt verrekend op jouw komende factuur, waar ook de aankoop op staat. We kunnen dus in dit geval het beste je factuur afwachten om te zien of het daadwerkelijk in rekening is gebracht. Mocht dat zo zijn dan corrigeren we dat uiteraard voor je. Laat maar weten of je deze kosten op je volgende factuur ziet.
Volgende factuur is al binnen 2 dagen dus zal her zsm laten weten

Reageer