Beantwoord

Retro Games, sms dienst. Wat is het?

• 1 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1129 Bekeken

op 23 juni blijk ik een SMS ontvangen te hebben over de afschrijvingen van Retro Games voor het gebruik. Iets waar ik mij nooit voor opgegeven heb.
Duidelijk geval van oplichting gezien de vele meldingen.
Wat doet T-Mobile er aan om dit te stoppen en de ten onrechte afgeschreven bedragen terug te storten?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 juli 2017, 13:15

Hoi trench, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je een contentdienst te pakken hebt. Via de website www.payinfo.nl kun je deze diensten inzien en opzeggen.

Via jouw My T-Mobile account kun je eventueel een blokkade aanzetten voor 'aankopen bij derde partijen'.

Wanneer je het niet eens bent met de gemaakte kosten, omdat deze dienst onbewust was afgesloten, kun je het online meldingsformulier invullen, dan kan T-Mobile een onderzoek starten naar de aanmelding. Indien deze onterecht blijkt, krijg je (een deel van) je geld terug.

Mocht je nog meer vragen hebben over FTMSC, neem dan een kijkje in het algemene topic over sms-diensten. Daarin worden de veelgestelde vragen beantwoord. Staat die van jou er niet tussen? Dan mag je de vraag/vragen stellen in dat topic. :)

Omdat we over dit onderwerp een algemeen topic hebben, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi trench, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je een contentdienst te pakken hebt. Via de website www.payinfo.nl kun je deze diensten inzien en opzeggen.

Via jouw My T-Mobile account kun je eventueel een blokkade aanzetten voor 'aankopen bij derde partijen'.

Wanneer je het niet eens bent met de gemaakte kosten, omdat deze dienst onbewust was afgesloten, kun je het online meldingsformulier invullen, dan kan T-Mobile een onderzoek starten naar de aanmelding. Indien deze onterecht blijkt, krijg je (een deel van) je geld terug.

Mocht je nog meer vragen hebben over FTMSC, neem dan een kijkje in het algemene topic over sms-diensten. Daarin worden de veelgestelde vragen beantwoord. Staat die van jou er niet tussen? Dan mag je de vraag/vragen stellen in dat topic. :)

Omdat we over dit onderwerp een algemeen topic hebben, gaat dit topic op slot.