ring up / wacht muziek

ben even benieuwd kan ik bij tmobile ook een ring up instellen

een muziekje als iemand mij belt dat hij/zij ipv kiestone muziek hoort

en als dat kan hoe?

7 reacties

Reputatie 6
Ik ben daar zelf ook naar op zoek, vroeger kon ik die vinden maar nu niet meer.. Ben erg benieuwd of T-Mobile dit nog aanbied of dit weer gaat doen.
Reputatie 5
@mcm123 / Knuffeltje90

Op dit moment biedt T-Mobile het gebruik van ring up tones niet aan. Er staat ook niet in de planning dat dit aangeboden gaat worden.
Reputatie 6
@Aeon: In het verleden hebben jullie dit wel aangeboden, mag ik vragen waarom jullie gestopt zijn met het leveren van deze dienst?
Reputatie 5
@Knuffeltje90

Dat zou ik even voor je moeten navragen! Om eerlijk te zijn weet ik zelf niet waarom dit niet wordt aangeboden.
Reputatie 2
Onderstaand bericht begin 2009 van T-mobile ontvangen. Daarvoor, in november 2008, per brief een vooraankondiging ontvangen.

Nieuw Jaar, Nieuwe service... Goosh is onderweg! Wij zijn erg trots jullie kennis te laten maken met de nieuwe Goosh service. Goosh brengt jou een fantastische nieuwe Welcome Tunes service. Een Welcome Tune? Soms bekend als Ringback tones of Ring Up Tones, een Welcome Tune is wat bellers horen in plaats van de gebruikelijke 'ring ring' of 'tuut-tuut' wachttoon wanneer ze je bellen. Je kan muziek, grappige geluiden, komedie en zelfs filmquotes laten horen wanneer iemand jou belt. Heb je vragen over de nieuwe service of wil je ons feedback geven? E-mail ons dan via info@goosh.nl. Schrijf je nu in voor de Goosh nieuwsbrief zodat we je op de hoogte kunnen houden van Goosh! Met vriendelijke groet, Het Goosh Team

NOOIT MEER IETS VAN VERNOMEN. Medewerkers van T-mobile wisten ook niet hoe of wat. Zal wel te moeilijk of teveel gedoe zijn geweest.

Was wel zo netjes geweest om dat dan ook vanuit T-mobile kenbaar te maken.

Vodafone is de enige aanbieder die dit nog heeft.
Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen wat precies de reden is dat T-Mobile momenteel geen ring-up tones aanbiedt (al dan niet tegen betaling)? Zou toch een leuke extra dienst zijn!
Reputatie 2
Ze hebben dit in het verleden wel gehad, 2005 als ik me goed herinner.

Waarschijnlijk liep dit niet goed en hebben ze het er weer afgehaald.

Reageer