Beantwoord

Rinkeltijd telefoon verlengen

• 11 oktober 2016
  • 20 reacties
  • 1925 Bekeken

De beltoon telefoon is te kort.
Hoe stel je periode in dat je gebeld kunt worden cq. de bel overgaat ??
icon

Beste antwoord door KoenM 12 oktober 2016, 04:04

Hoi Emo,

Welkom op het forum!

Je kunt de volgende code gebruiken om de 'rinkeltijd' te verlengen. Het maximale is 30 seconden.

**61*JENUMMER*11*aantal seconden#

Wanneer het niet lukt, of je hebt andere vragen, let us know!
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Hoi Emo,

Welkom op het forum!

Je kunt de volgende code gebruiken om de 'rinkeltijd' te verlengen. Het maximale is 30 seconden.

**61*JENUMMER*11*aantal seconden#

Wanneer het niet lukt, of je hebt andere vragen, let us know!
Bedankt voor de tip. Het werkt nu beter.
Waar toets ik dat in dan?
Hoi NicoleHooijen, welkom op het klantenforum.

Dat doe je in de bel-app, net alsof je iemand gaat bellen. Zulke codes worden wel vaker en voor een hoop verschillende dingen gebruikt. 🙂
ja, ik probeer dat, maar dat werkt niet.

Ik krijg een foutmelding:
Fout bij uitvoeren verzoek.
Onbekende fout.

Registratie instelling mislukt.
Stem doorschakelen. Indien onbeantwoord.
Zou je het eens aan de hand van de instructies op deze hulppagina willen proberen? Ik zie dat daar nog wat cijfertjes extra bij staan.
Tot een paar weken geleden rinkelde mijn Galaxy S5 nog onbeperkt in tijd. Nu opeens zo superkort dat ik iedereen moet terugbellen. Ik snap die belcode om dat te veranderen wel, maar ik wil gewoon dat mijn telefoon onbeperkt in tijd rinkelt, zoals het tot een paar weken terug was. Ik ben slechthorend en het duurt soms heel lang voor ik hem hoor. Mijn contacten weten dat. De voicemail staat nog steeds uit en heb ik nooit aangehad. Beetje jammer dit, vooral omdat ik zelf niets heb gewijzigd...
Beste Kaassausje, Dank, maar ik krijg dezelfde melding.
Hoi Nicole.

Vervelend dat het nog niet is gelukt. Misschien moet dit dan doorgezet worden, ik zou helaas zelf anders ook niet weten wat je nog kunt proberen om dit op te lossen.

Ik heb dit probleem wel eens meer voorbij zien komen, maar voor zover bij mij bekend is, zou het 'onmogelijk' moeten zijn dat de telefoon oneindig doorrinkelt (in ieder geval bij T-Mobile, ik heb wel eens vernomen dat het elders wel kan). Men zou het -dacht ik- ook niet meer terug kunnen krijgen.

Ik kan je nog wel wijzen op de notificatie-LED die op de Galaxy S5 zit, op deze website vind je bij "Tip 6" een stukje over het aanpassen van de notificatie-LED met behulp van de app Light Flow. Misschien is dat iets handigs? Daarmee kun je dan eventueel ook onderscheid maken tussen telefoontjes, sms'jes, e-mails, geen bereik en wat andere zaken.

Onder Instellingen -> Toegankelijkheid -> Gehoor kan je ook eventueel de optie "flitsmelding" aanzetten. Dan zou de flitser op je toestel aan en uit gaan als je wordt gebeld. (Ik weet niet zeker of dit alleen voor bellen geldt, ik gebruik het zelf niet.)
Dankjewel Kaassausje, ik ben bekend met die lichtsignalen, maar dat is ook maar iets wat je toevallig moet zien. Ik zit niet heel de tijd naar mijn mobiel te kijken of er iemand zal bellen, haha! Maar bedankt voor het meedenken.
Het was goed zoals het was, ik vind het jammer dat de instellingen spontaan veranderen en dat ik nu al 2 dagen bezig ben om het weer terug te krijgen. Nu zo kort dat wanneer ik er naast zit ik nog net mijn mobiektje op kan pakken en dan is het al over. Daar helpt zelfs geen lichtflits voor.
Groet Johanna
Ik heb net een alleraardigste medewerkster van de klantenservice aan de telefoon gehad. Zij kon er echter ook niet veel mee. Als de mensen hun voicemail niet aan hebben staan kunnen zij ook niets doen? Het ligt ws aan mijn toestel.... ik moet mijn simkaart in een ander toestel proberen en dat zal ik ook nog wel doen. Na het gesprek heb ik dus op haar advies eerst de voicemail aangezet. Ik heb een bevestigings sms gekregen en toen met de vaste lijn mijn mobieltje gebeld. Helemaal niets veranderd! Hij gaat 1 x over en dan in gesprek. Ook geen voicemail.....
Dan zou ik het zelf ook niet durven zeggen, misschien weet een T-Mobile Moderator er nog iets op, of gaat er ergens in het systeem iets verkeerd.

Dit topic zal sowieso nog worden gelezen door één van de Moderators, al kan het wel wat langer dan gebruikelijk duren, aangezien ze druk bezig zijn met inlopen van de ontstane achterstand.
Ik wacht geduldig af, kan hier ook niet heel de tijd mee bezig zijn. In ieder geval bedankt voor je aandacht en reacties Kaassausje!
Groet Johanna
Logisch, een mens heeft wel meer te doen natuurlijk. :)
Graag gedaan, hopelijk komt er snel een oplossing, want één keer overgaan is wel heel weinig.
Reputatie 7
Badge +20
@Nicole;

Wat vreemd dat het niet lukt om je rinkeltijd aan te passen door de code in te voeren. Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo ja, zou je het dan nogmaals kunnen proberen zoals op deze pagina wordt aangegeven? Mocht het dan nog niet werken dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

@Johanna; Je geeft aan dat jouw toestel voorheen wel langer over ging en nu ineens niet. In ons systeem is er niets gewijzigd dus het lijkt erop dat het aan je toestel ligt. Bij ons kan je toestel maximaal 30 seconden overgaan voordat hij doorschakelt. Heb je al de mogelijkheid gehad om je simkaart in een ander toestel te testen? Zou je voor de zekerheid toch even deze code willen intoesten op jouw toestel? Hiermee kun je direct de rinkeltijd aanpassen en wellicht is daarmee jouw probleem al opgelost. Mocht het niet werken dan zal ik dit uiteraard doorzetten naar onze technische afdeling.
Hoi Hajar, bedankt voor je reactie. Ik heb de code ingetoetst voor 30 sec. en kreeg een foutmelding.
Ik moet er wel bij zeggen dat 30 seconden voor mij ook te weinig is. Ik heb het getimed en hij gaat nu 20 sec. Tot pakweg 2 weken geleden speelde hij mijn hele liedje af als ik niet opnam. Ik heb niets veranderd en dat kan ook niet in de instellingen van mijn mobiel. Vandaar dat ik moeite heb om te geloven dat het aan mijn mobieltje ligt.
Zelfs met 30 seconden rinkeltijd zal ik iedereen moeten terugbellen. Je kan precies je mobieltje uit je tas opvissen of naar een andere kamer rennen en dan is de 30 seconden al om. Ik ben ook nog eens slechthorend, dus het duurt soms even voordat ik hem hoor.
Mijn man heeft ook een T mobile abonnement en zijn mobiel rinkelt nog wel langer. En de mijne tot 2 weken terug ook. Dus het is technisch wel mogelijk.
Bedankt voor je aandacht. Dit is voor mij een heel groot probleem, dus als je dit zou kunnen oplossen heel graag!
Groet Johanna
Hajar, ik heb nu wel 30 seconden, na nog eens proberen. Maar ondanks dat blijft mijn bezwaar zoals uitgelegd in het hierbovenstaande onverminderd van kracht. Ook 30 sec. is veel te kort voor mij...
Ik ga eens proberen wat er gebeurt als ik de voicemail weer uitzet.
Hajar, ik heb de voicemail uitgezet en daar ook sms bevestiging van gekregen, maar er verandert niets. Mijn tel gaat 30 seconden over en springt dan toch nog op de voicemail.
Bij mijn man staat de voicemail al veel langer op uit trouwens, maar ook bij hem krijg je toch de voicemail....
Reputatie 7
Badge +20
Hi JohannaBK,

De maximale rinkeltijd is 30 seconden en na de maximale tijd van 30 seconden wordt het gesprek alsnog doorgeschakeld. Wij kunnen in dit geval dus niets betekenen omdat je al de maximale rinkeltijd hebt ingesteld. Ik heb je voicemail uitgezet via ons systeem. Heeft je man ook een T-Mobile nummer? Als hij zijn voicemail activeert via My T-Mobile dan kan hij hem daarna weer uitzetten.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Dankjewel Hajar, ik kreeg inderdaad de bekende sms'en vanmiddag en nu is de voicemail idd uit. Tel rinkelt 30 sec en dat is wel iets beter, maar ik blijf het te kort vinden. Jammer, niets aan te doen dus.
Mijn man heeft idd een T mobile nummer, zijn voicemail staat al een jaar op uit in my t mobile, ondanks dat komt het nog steeds door, maar we zullen dat nog eens aan en weer uit zetten, in de hoop dat het dan weg is.
Heel erg bedankt voor je aandacht en je acties!
Groet Johanna

Reageer