Beantwoord

Rinkeltijd verlengen

• 22 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 6163 Bekeken

Is het mogelijk de tijd dat de beltoon klinkt te verlengen?
icon

Beste antwoord door Muberra 23 augustus 2017, 12:56

Hi Mnno,

Welkom op het forum!

Fijn om te lezen dat je al veel hebt uitgezocht. Het maakt niet uit of je voicemail aan of uit staat. Dit heeft verder geen invloed op de rinkeltijd. Als je de voicemail uit hebt gezet, krijgt de beller na 30 seconden te horen dat het gesprek niet beantwoord kan worden.

Je hebt het bij het rechte eind over de maximale rinkeltijd. Als de rinkeltijd bij jou al op 30 seconden staat kan je zo'n melding krijgen. Hier kan je er meer informatie over vinden.

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Toets in (zonder spaties): **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#
Dus, is jouw mobiele nummer 06 1234 5678 en wil je 25 seconden instellen, dan toets je in:
**61*+316240612345678*11*25#
Geprobeerd, maar geeft: verbindingsprobleem of ongeldige MMI code.
Ben net aan het lezen over doorschakelen etc. Ik heb voicemail uit staan, en waarschijnlijk staat de beltoon al op de maximale lengte van 30 seconden. Kan dit een verklaring zijn voor de MMI melding?
Reputatie 5
Badge +14
Ja dat zou kunnen .
Reputatie 4
Hi Mnno,

Welkom op het forum!

Fijn om te lezen dat je al veel hebt uitgezocht. Het maakt niet uit of je voicemail aan of uit staat. Dit heeft verder geen invloed op de rinkeltijd. Als je de voicemail uit hebt gezet, krijgt de beller na 30 seconden te horen dat het gesprek niet beantwoord kan worden.

Je hebt het bij het rechte eind over de maximale rinkeltijd. Als de rinkeltijd bij jou al op 30 seconden staat kan je zo'n melding krijgen. Hier kan je er meer informatie over vinden.

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen, laat het dan weten! 🙂
Met dank
De aangegeven tekst nog eens bekeken en ik had de instructies te snel gelezen.
Dit was de bedoeling met fictief nummer +31624(0624345678) oftewel:

*61*+316240624345678*11*30#

maar ik had te snel ingevuld
*61*+31624345678*11*30#

extra 0624 weggelaten, dus incompleet, en vandaar de melding over onjuiste MMI code
Opnieuw geprobeerd met +31624(nummer) en krijg nu: MMI code gestart.
Opgelost!
Reputatie 4
Hi Mnno,

Nice! Super dat het is gelukt. :D

Dank je wel dat je dit ook deelt met ons op het forum. Mochten er meer klanten zijn die tegen dit probleem aanlopen, kunnen ze aan de hand van jouw tip het oplossen. Helemaal super!

Je bent altijd welkom op het forum om jouw vragen te stellen. Wij staan voor je klaar.
Ja, het werkt inderdaad, maar sorry hoor... Ik krijg mijn vrouw nooit te pakken, omdat 30 seconden in praktijk maar 5 keer overgaan is... Ja, een vent (of kinderen) hebben dat ding meestal wel bij zich, bij veel vrouwen zit de telefoon in een handtas. Daar moet je dan eerst naar toe lopen, de telefoon eruithalen, etc. te laat... Als ik een KPN vaste lijn bel, gaat deze zeker wel 12 keer over voordat hij in gesprek gaat. Dat is misschien een beetje overdreven, maar 60 seconden (een keer of 10 over gaan) zou toch wel heel wenselijk zijn.

Kom op T-mobile, die 30 seconden is al jaren een doorn in mijn oog, verleng dit eens! Zal echt niet zo een grote aanpassing in de code zijn, heeft een software engineer zo voor elkaar. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen, ik ben echt niet de enige die 30 seconden nog steeds te kort vindt...
Reputatie 6
Vandaag nog voor vast de klantenservice ervoor aan de lijn gehad, het is niet mogelijk om die tijd te verlengen jammer genoeg.

En het gebruik van de code heeft er bij mijzelf op de mobiel in geresulteerd dat die niet werkt, gelukkig maar.
Bij mijn vrouw werkte die dus wel, maar die had de voicemail nog aanstaan, en nu kan de voicemail niet meer uit.

Reageer