Beantwoord

'Samen' ipv van 'family' is verdwenen?

• 30 januari 2016
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

Ik had alles ingevuld om over te stappen naar 'samen' ipv 'friends&family.' Kennelijk is de bestelling niet doorgekomen. En nu is de server onvindbaar? Hoe kan ik alsnog overstappen naar de gratis optie van 'samen'?
icon

Beste antwoord door Minty 31 januari 2016, 22:51

Als in de mail staat dat het tot 28/1 kon, dan lijkt het me logisch dat het na die datum niet meer werkt. Maar wees gerust! Zoals eerder al aangegeven is, wordt het op 1 februari geïntroduceerd. Je kunt het dan alsnog via My T-Mobile regelen. :D

Info over T-Mobile Samen vind je op deze pagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +5
Als het goed is wordt het product 1 februari gelanceerd!
Ik begreep dat de "T-mobile Family" automatisch stopt, omdat het niet meer aangeboden wordt sinds 12 januari. Dus waarschijnlijk geen risico dat je onnodig ervoor betaalt.

De nieuwe "T-mobile Samen" kun je pas per 1-2 aanmelden. Wij gaan ook meteen aanmelden, hebben ook tot nu toe Family bundel gehad.
Reputatie 4
Badge +7
Rond 18-1 heb ik een mail gehad waarin je een link kon aanklikken en kwam je op een pagina terecht waarop je aan kon geven of je over wilde stappen of niet.
Ja, naar aanleiding van die mail vulde ik alles in. Maar omdat de aanvraag ergens stagneerde, ben ik toen niet ingeschreven.

Overstappen kon volgens die mail tot 28/1, zo lees ik daar nu. Dus dan zou het nu niet meer kunnen? Ik kan iig niet meer op de pagina komen en 'samen' staat ook niet als optie tussen 'abonnementen'.

Ik wil graag weten hoe ik nu alsnog bij 'samen' zou kunnen komen.
Reputatie 5
Als in de mail staat dat het tot 28/1 kon, dan lijkt het me logisch dat het na die datum niet meer werkt. Maar wees gerust! Zoals eerder al aangegeven is, wordt het op 1 februari geïntroduceerd. Je kunt het dan alsnog via My T-Mobile regelen. :D

Info over T-Mobile Samen vind je op deze pagina.

Reageer