Samsung A6 rammelt bij camera.

Splinternieuwe telefoon rammelt meteen bij de camera.
Dinafix zegt in een mailtje, het is een "Producteigenschap" en stuurt doodleuk een brief met.

opgegeven Probleem "in/uitschakelen toestel schakelt niet in, tijdens normaal gebruik"

Onze analyse:

Je hebt je toestel ingestuurd met de klacht dat het toestel niet inschakelt tijdens normaal gebruik. Onze technici hebben jouw toestel grondig nagekeken en uitvoerig getest. Ondanks alle inspanningen hebben we geen defect aan jouw toestelontdekt; jouw toestel en eventuele accesoires voldoen aan de specificaties die Samsung stelt.

Onze uitgevoerde werkzaamheden:

Aan jouw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd.
*Klacht niet geconstateerd.

en dan eroner buiten het vak:

Je toestel is voorzien met de laatste software versie, waarbij tevens alle instellingen naar de standaardwaarden teruggezet. Het toestel is uitgebreid getest en voldoet in ons laboratorium aan de door Samsung gestelde eisen.

Daarop heb ik contact gehad met de Samsung helpdesk.
Deze willen en kunnen volgens hen niet helpen en willen er niets aandoen.
Het is tenslotte hun product.
Ik krijg het antwoord:Het ligt aan de variofocus van je toestel en wat je hoort is een stopper.

De T-Mobile helpdesk stuurt mij naar de winkel, die ook niets kan doen en nog even zijn toestel aan de muur test, en ja hoor die heeft ook een rammelaar, dus is het een product eigenschap. BULLSHI*
Het toestel is gewoon zwak en maakt belabberde foto's de camera rammelt, dus binnen 2 jaar is het weer kapot en kan je wederom je toestel niet kwijt, want niemand koopt een rammelaar als telefoon.

Nu heb ik bij alledrie een klacht ingediend, u raad het al, totaal geen gehoor.
Dus T-Mobile gaat zo met hun nieuwe klanten om, laten ze zitten met een toestel wat de klant niet wil hebben.
Je bent gewoon de sigaar, omdat je overstapt, heb je een maand opzegtermijn bij de oude provider dus als je het toestel binnenkrijgt gebruik je hem nog niet maar de looptijd gaat al in dus je 14 dagen bedenktijd of je omruiltijd is al voorbij als je het probleem ontdekt.

Beginnen de leugens nu alweer?
Moet ik nu alweer naar kassa gaan schrijven?
Graag een antwoord van 1 van uw deskundige medewerkers.

0 reacties

Geen reactie

Reageer