Beantwoord

Samsung Galaxy S7 beltijd?

• 23 december 2016
  • 3 reacties
  • 2403 Bekeken

Ik heb sinds kort de s7.
Nu merk ik dat ik als ik gebeld word ik moet rennen voor mijn leven om op te nemen. Oftewel na 5 keer overgaan stopt de oproep. (de voicemail staat uit!)

Kan ik dit niet langer instellen of aanpassen zodat ik langer de tijd heb op te nemen?
Zo loop ik veel telefoontjes mis.

T mobile heb ik gebeld maar die zeggen alleen als je de voicemail aanzet kan je die oproeptijd verlengen naar een 30 seconden maar ik wil geen voicemail.

Je moet toch gebeld kunnen worden zodat hij ook onbeperkt overgaat tot ik kans heb op te nemen?

Graag jullei hulp🆒
icon

Beste antwoord door Hajar 24 december 2016, 16:24

Hi BSamsung,

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7! 😃 Hoe bevalt die tot nu toe?

Jij kan heel makkelijk de volgende code gebruiken om de 'rinkeltijd' te verlengen tot maximaal 30 seconden. En zo kun je op tijd je telefoon opnemen! :p

Toets in (zonder spaties): **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#
Dus, is jouw mobiele nummer 06 1234 5678 en wil je 25 seconden instellen, dan toets je in:
**61*+316240612345678*11*25#

Laat je even weten of het is gelukt? Nog fijne feestdagen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi BSamsung,

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7! 😃 Hoe bevalt die tot nu toe?

Jij kan heel makkelijk de volgende code gebruiken om de 'rinkeltijd' te verlengen tot maximaal 30 seconden. En zo kun je op tijd je telefoon opnemen! :p

Toets in (zonder spaties): **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#
Dus, is jouw mobiele nummer 06 1234 5678 en wil je 25 seconden instellen, dan toets je in:
**61*+316240612345678*11*25#

Laat je even weten of het is gelukt? Nog fijne feestdagen!
Maar als ik de code invoer hoe geef ik deze door dan door op de belknop te drukken? Of anders? Plus als ik dat doe is gelijk mijn voicemail geactiveerd en dat is juist niet wat ik wil!
Reputatie 7
Badge +20
Hey BSamsung,

Dat klopt inderdaad, de beltoets is de bevestiging van de rinkeltijd. Dit zou ook niet je voicemail horen te activeren, dit gebeurt wel bij jou? Je kunt deze anders erna weer gewoon deactiveren, dat is geen enkel probleem!

Hopelijk lukt het alsnog om de rinkeltijd aan te passen! 🙂

Reageer