Beantwoord

Samsung s6 SMS diensten blokkade opheffen

• 5 mei 2016
  • 3 reacties
  • 1184 Bekeken

Hallo ik heb een Samsung galaxy S6

en ik wou iets kopen via sms en toen kreeg ik een melding of ik zeker wist dat ik wou betalen of niet maar ik drukte perongeluk op niet maar nu kan ik niks meer kopen via SMS diensten

en ik kan het niet aanpassen in my T-mobile (heb ik al geprobeerd)

dus kan iemand mij hebben want las niet wat er stond en hoe ik het weer kon uitzetten 😃
icon

Beste antwoord door Kaassausje 7 mei 2016, 13:59

Hoi Timeey53.

Draait jouw S6 op Android Marshmallow? Zou je dan dit Google forum topic eens door willen nemen? Premium sms aan/uitzetten werkt anders op Marshmallow.

Laat je weten of het daarmee is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Timeey53,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Goed dat je dit navraagt bij ons. Het is namelijk mogelijk om in de instellingen van je telefoon de blokkade op te heffen. Een soortgelijke vraag is al eerder gesteld in dit topic. Zou je hier naar willen kijken?

Laat ons weten of het is gelukt met behulp van de antwoorden in het desbetreffende topic. We zijn erg benieuwd!
@issam bedankt voor je reactie
Ik heb de topic bekeken en het filmpje wat erbij stond ook maar het heeft me niet geholpen omdat het daar word uitgelegd voor een ouder toestel dan de s6

Dus tot nu toe kan ik nogsteeds geen gebruik maken van sms diensten 😞
Hoi Timeey53.

Draait jouw S6 op Android Marshmallow? Zou je dan dit Google forum topic eens door willen nemen? Premium sms aan/uitzetten werkt anders op Marshmallow.

Laat je weten of het daarmee is gelukt? 🙂

Reageer